Herlige tightser til små aktive ben!

// Reklame //

De små bena suser over stuegulvet, det kan til tider se ut som om de nesten ikke når gulvet før de er i lufta igjen. På seg har mitt herlige lille barnebarn en lun og god tights som jeg har strikket til henne. Ikke bare er den lun, men også ganske så vakker også – med det flotte mønsteret i siden.


Oppskriften på tightsene er fra Paelas.no, og kan kjøpes her. Siden dette er et kjøpemønster kan jeg ikke dele mønsteret her.
Når jeg lager ting funnet på nett med gratis oppskrift, kommer jeg til å dele oppskriftene med dere.


Oppskriften har to forskjellige utgaver av tightsen,- en hverdagstights og en fintights. Er de ikke søte vel? 🙂
Garnet jeg brukte var Drops Baby Merino, som kan kjøpes hos Strikkenett.no
De er kjappe å strikke, jeg brukte ikke mer enn en dag eller to på å strikke en av dem. Mønsterne er heller ikke vanskelige å få til, så her er det bare å sette seg ned å prøve – jeg er sikker på at du får det til!

Ha en strålende dag alle sammen, ny blogg om nytt hjemmelaget i form av strikking eller hekling – kommer snart.


 

3 kommentarer
    1. vestfroken: tusen mange takk for koselig kommentar 🙂 det er alltid like kjekt å lage ting, og se folks/barns gleder når de mottar fet 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg