Drøm eller virkelighet?

Jeg føler for å klype meg i armen for å sjekke om jeg drømmer. Men drømmen er blitt til virkelighet, hvor ofte får man oppleve sånt? Jeg opplever det ikke ofte, men i går gjorde jeg nettopp det! Min kjære men så uendelig galne datter, Xtine Michelle, hadde laget en hemmelig Facebookgruppe og sørget for at jeg plutselig i går fikk en flunkende ny pc av venner og bekjente!
Bloggen kan dere lese her, for dere som ikke har lest den :
Dette fortjener jeg virkelig ikke!..

Michelle filmet det hele, og i natt så lovet jeg dere denne filmen. Nå har hun lastet den opp på Youtube, så her kommer altså filmen.
Håper dere skjønner dialekten min, jeg vet den kan være litt vanskelig for noen å forstå. Men dere ser hvertfall uansett reaksjonen min, og gleden.
Nå skal jeg fortsette med å bli kjent med denne råkule pc`en, og få lastet ned et redigeringsprogram for videoer. Sånn at jeg kan få laget filmen fra den O`store bakedagen til Adeline og meg. For den filmen har jeg lovet dere en stund nå..
Linker til den bloggen for dere som ikke har lest den, men som ønsker å lese fra mitt herlige barnebarn og jeg sin mest spesielle bake – kake – dag EVER :
Mormors kjøkken,- NO LIMITS
Jeg kan enda ikke fatte at det er sant,- at jeg nå sitter her og blogger på en flunkende ny og rålekker hvit pc… Dere som har vært med og gjort dette til virkelighet, dere er galne! Men guri malla så mye jeg ønsker å takke dere, klemme på dere og si takk minst en million ganger til!….
Kos dere med filmen fra i går da jeg fikk denne spennende pakken :

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg