Caught on camera

Egentlig så skulle jo hele filmen fra bakedagen til Adeline og meg publiseres i dag. Jeg hadde lastet ned et par film redigeringsprogrammer på denne nye råkule pc`en min. Men vet du hva? Det første programmet skjønte jeg ikke bæret av, Og den ( WeVideo ) andre funket jo strålende – helt til jeg fant ut at der ikke var plass til mer enn 1 mb i gratisversjonen…. Og det dekket jo bare halvparten av bare filmene jeg hadde lastet opp i programmet, og deretter skulle jo effekter som musikk og litt bilder også puttes inn i denne filmen min da.
Så jeg lukket hele dritten, og tryglet og bad på mine knær foran min datter, Xtine Michelle, om hun kunne hjelpe meg med å få laget en trailer i sitt superkule program på Mac`en sin. Så vi teamet opp og satte sammen denne traileren som dere snart skal få se.
Syntes selv den er råkul, så håper dere også liker den.


Vi ble strålende fornøyd med sjokoladekaken i langpanne.

For dere som ikke har lest bloggen fra da mitt skjønne søte barnebarn, Mina Adeline og jeg hadde bake – kake – dag på kjøkkenet vårt, så kan dere lese bloggen her : Mormors kjøkken,- NO LIMITS
Man får det ikke kjekkere enn hva man lager selv. Men vi har det ikke alltid like fullt med galskap når vi baker her på kjøkkenet, bare så det er sagt! Men av og til må vi kose oss og bare være barn alle sammen, og da blir det til at vi leker litt matkrig og slikt.
Men altså, her kommer traileren til filmen. Så får dere se litt av hvor kjekt vi hadde det. Må jo le litt når jeg tenker tilbake på da Adeline skulle smake på absolutt ALT. Og puttet en skje med kakaopulver i munnen sin. Det endte med ( som dere får se i filmen her ) at vi måtte vaske tungen og munnen hennes i vasken.

Ser det ikke ut som vi har det kjekt vel? 🙂
 
0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg