Familieforøkelse på gang

// Reklame //

Dere har sikkert fått med dere bloggen som min datter, Xtine MIchelle skrev i sist uke?
Der hun skrev at hun var gravid, og at Adeline skulle bli storesøster. Vel, det stemte ikke helt da. Hun skrev senere at det bare var en aprilsnarr der hun gikk grundig inn for å narre sin far, noe hun klarte. Nå har han narret henne så grundig godt i så utrolig mange år, så nå var det på tide at han ble lurt trillende rundt.
Nå var det veldig mange som reagerte på denne aprilsnarren, og hun fikk mye pes fra leserne for denne spøken.
Jeg syntes at det er helt på tryne å reagere så voldsomt på en spøk, uansett om man har barn eller ikke, om man forøker å bli gravid eller ikke.
Det ble så ille kommentarer at hun til slutt måtte sperre kommentarfeltet. 
Er det virkelig nødvendig å reagere så voldsomt? Hva når man frem med og spre negativitet og såre personer slik? Jeg syntes det er dumt at man ikke kan klare å ha såpass til takhøyde her i Norge hvor man lever godt og har det såpass bra som man har det. Takhøyde for en aprilspøk, uansett hva temaet for spøken skulle være!

Men altså,- familieforøkelse er der blitt i familien våres likevel!
Hils på verdens søteste og deiligste lille gris; grisen Gisle :

Han er bare helt utrolig søt, ikke sant? Tror han må være fetteren til Ole Brum sin venn Nasse Nøff. De er så utrolig like.
Han har allerede fått seg mange venner her hjemme, og de bor alle sammen i sengen til Mina Adeline. Det virker som de trives godt der, og hvertfall er de medvirkende til at den lille kroppen sovner trygt og godt om nettene.
Av og til er de med henne i barnehagen, men i dag er de hjemme hos oss.

Så mens Adeline er i barnehagen, driver jeg og min datter og leker litt på rommet hennes. Og vi koser oss en hel haug, kan man trygt si!
Gisle og vennene hans leker seg også på rommet haha. Ute og kjører bil, så ørene flagrer i ordets rette forstand.

Hva som skjer bak kamera, og bak bildene vi tar i dette huset? Jo det skal dere få se litt av her, der jeg er fotografen og Michelle er den som må holde og sørge for at alt skal være som det skal, før jeg tar bildene. Nå har jeg jo som kjent en ny pc ( eller rettere sagt Chromebook ), og siden den ikke er kalibrert, så er det godt mulig at bildene jeg poster ikke er like pent etterbehandlet som det jeg ser dem.. Men håper på at jeg får fikset dette etterhvert.
Men her er filmesnutten fra da vi tok bildene i dag, ingen tvil om at vi kan storkose oss og ha det morsomt med uansett hva det skulle være hehe :

Selv om regnet faller til tider, stopper ikke litt regn det søte smilet til Gisle og vennene hans 🙂

Ok, dette var definitivt den mest barnsligste bloggen jeg noen sinne har postet! Men man er jo ikke voksen før man tørr vise at man er barnslig.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg