Hekling til småfolk – GIVEAWAY

// Reklame //

Nå har dere muligheten, folkens! Dette er en mulighet som du absolutt ikke vil gå glipp av, det kan jeg love dere! Denne boken om hekling inneholder alt fra bilder og forklaring på teknikker, forskjellige heklemetoder, hvordan man fester ben, armer, ører osv – uten at tråd og fester vises, og den inneholder enormt mye mer. Vil du virkelig at en sånn sjanse som dette,- å få en slik bok gratis, gå fra deg?


Vibeke Fantoft Magnesen er i gi-bort-hjørnet nå, og vil gi bort en bok ” Hekling til småfolk “. For å delta på denne konkurransen er det faktisk veldig lite du trenger å gjøre. Du kan delta ved å klikke deg inn på Instagram og delta på Vibeke Magnesen design. Lik bildet på Instagram, følg Vibeke på Instagram og tag en venn.
Du kan delta så mange ganger du vil ved å tagge en ny venn for hver gang. 
Vinneren kåres på førstkommende søndag kveld, så kjapp deg å delta!

Om du ikke har Instagram konto, kan du likevel ha muligheten til å delta. Klikk deg inn på Facebooksiden til Amigurumi Scandinavia  og delta under det samme bildet som jeg har lagt ut øverst i bloggen her.

Hvorfor forteller jeg dette? Jeg blir jo ikke sponset på noen måte.

Jo det skal jeg fortelle dere. 
Jeg har ikke vært så veldig til å hekle opp gjennom årene, jeg har vært mye mer interessert i å strikke. Så det har blitt mange plagg med strikepinnene, mens heklenålene har ligget og støvet ned. En dag så jeg noen bilder av passe små amigurumi som Vibeke F. Magnesen hadde heklet. Hun hadde ikke heklet i et år engang, og likevel klarte hun å hekle slike nydelige figurer, hel fra eget hode og fantasi. Jeg var helt sjokkert over hvor gode skills denne dama hadde!
Da jeg så fikk høre at hun jobbet med en bok med oppskrifter til alle disse nydelige dyrene hun heklet, så satt jeg formelig på pinne og ventet på datoen som boken skulle bli lansert!
Jeg ble hekta på hekling der og da! Strikkepinnene ble lagt litt på sidelinjen den dagen jeg fikk boken i hendene!
Jeg har nå heklet mange av de dyrene og uroene som er i boken, jeg har enda en del igjen som jeg skal hekle. Og jeg sier det bare,- dere kommer til å bli like hekta som jeg hvis dere vinner – eller kjøper denne boken. Det kan jeg nesten garantere. 


Grisen Gerd, fra boken ” Hekling til småfolk “

Oppskriftene er utrolig lettleste og enkle, og de aller fleste amigurumis hekles med fastmasker. Lett som en plett så lenge boken forklarer deg hvordan en hekler fastmasker også.

Dette er en mulighet som du ikke bør la gå fra deg altså, jeg kan nesten love deg at du kommer til å bli superfornøyd med å få hjem en slik bok i postkassen din! Heng deg på og delta i denne giveawayen, og husk at vinneren kåres førstkommende søndag kveld ( 29.05.16 ).

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg