Benteslilleverden heklet design!

Jeg har alltid beundret de som kan strikke og hekle uten å trenge følge oppskrifter slavisk, og har alltid drømt om å kunne designe oppskrifter selv.
Plutselig finner jeg meg mitt oppi notater og prøving å feiling, det er så gøy at jeg glemmer nesten å sove når natta kommer!

Jeg har tidligere designet forskjellige tova produkter som jeg har brukt i nærmere 10 år nå, uten at produktene er blitt hullete og fæle. Og noen enkelte små ting til mitt lille barnebarn, som min egen utgave av Uggs, tova barnehagevotter og slike ting.
Jeg har aldri turt forsøke meg på så mye innen hekling, men denne gangen har jeg faktisk designet tre forskjellige produkter som et sett!
En liten ryggsekk, leggings og pulsvarmere – for å være mer spesifikk. Jeg har planene klar for hva jeg skal gjøre videre også innen designet, og jeg kommer til å komme med mange flere etterhvert nå fremover.
Og jeg gleder meg til å vise dere alt sammen her på bloggen!
Oppskriftene mine tenker jeg å legge ut gratis her på bloggen min, slik at dere alle sammen kan få muligheten til å hekle dette om dere ønsker.

Jeg gleder meg faktisk noe helt utrolig til å dele disse oppskriftene med dere! Og håper at jeg får se bilder av deres resultater fra mine oppskrifter.
Notatboken min er full nå, så jeg må gå til anskaffelse av ny notatbok så snart jeg kommer meg til sentrum. Er jo enda uten bil etter bilulykken vi var i tidligere i uken. Men håper inderlig at ting snart ordner seg så vi får leiebil istedet for å være avhengig av gode venner som kjører oss.

Vesle Mina Adeline har vært med på å utvikle designet, og i dag kunne hun løpe rundt med den ene leggingsen ferdig. Den var jo ikke til å få ta av den lille foten hennes, der hun løp rundt i stuen, gangen og lekerommet – kry som en hanekylling! Så med notater til leggings og pulsvarmer som passer slik som jeg hadde sett for meg inni hodet mitt, er det bare å hekle andre delen så de blir et par.
I løpet av dagen blir de siste notatene ferdige, og da er det bare å ta bilder og deretter kommer alt ut på bloggen her. Så om dere ønsker å se resultatet er det bare å følge med her inne, og se når bloggen kommer.

Jeg gleder meg som sagt, noe helt utrolig – til å vise dere hva jeg har designet. Jeg som aldri har designet noe heklet før.
Og jeg er veldig spendt på hva dere mener og syntes!

Følg meg gjerne også på Instagram : Benteslilleverden og Facebook : Benteslilleverden.blogg.no

#håndarbeid #handarbete #hobby #craft #hekle #hekling #crochet #hekledilla #hekleglede #egetdesign #hekledesign #mydesign #mittdesign #hekletilbarnebarn #design #privatdesign #heklingtilbarn 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg