Fra meg – til meg

Noen julegaver lager jeg fra meg selv til meg selv – lapper på. Gjør dere slikt?
Det hender at jeg noen Jul gjør det, og denne julen er intet unntak. Men hva kommer til å ligge under juletreet vårt av slike pakker i år tro? Denne gangen er ikke min julegave fra meg selv til meg selv, innepakket engang.

If you wanna translate this blog, feel free to use Google Translate( Link opens in new window )

Hvem kan vel pakke inn en eske med en slik herlige ” liten ” bedårer vel?
Jeg er helt betatt, han er bare så enormt nydelig og skjønn! Jeg misstenker at han kommer til å leve lenge på valpelisensen sin her i huset haha.
Klikkerne er funnet frem etter flere års dvale, for her skal det klikkertrenes så det ljomer etter! Så får vi se hvordan han liker vanlige hundesnacks, eller om jeg skal finne frem oppskrift boken til hundesnacks også eller.

Rocco, som vi skal kalle ham, er født den 28.11.16
Og han er fra det aller første kullet som hans pappa noen sinne har valgt å få, her i Norge. Ja hvertfall foreløpig da, ikke aner jeg hva deres planer er fremover og deres tanker om Norge osv. Jeg bare elsker tankern på at herlige Rocco skal komme hit og bo hos oss, og at jeg skal få ha mange mange år sammen med denne nydelige gutten. Vi skal ha en helt hav av herlige turer i skog og mark sammen, vi skal trene LP, sikkert kanskje på litt utstillinger og enda flere skogsturer med bæremeis til barnebarnet mitt, kløv, ryggsekk og telt.

Planene har vært klar i lange tider, nå er det bare å vente på at Rocco skal vokse seg stor, få masse solid kunnskap, og få godt nok muskelsett kropp med sterkt god skjelett. Og så bærer det avsted med kløv og telt, langt innover i de grønne skogene for å fiske litt mat, overnatte og se månen langt der oppe på Himmelen.
Rocco bor faktisk såpass nærme oss, at vi kan se opp til han fra stuen vår. Han bor nemlig i nabohuset vårt, siden naboene våre driver oppdrettet som han er født på. Men masse mer om deres oppdrett, hundesenter og slike ting skal jeg fortelle dere om i en annen blogg som kan omhandle kun dem. Slik som denne bloggen kun omhandler verdens søteste, snilleste og råeste Rocco.

Følg meg gjerne også på Instagram : Benteslilleverden og Facebook : Benteslilleverden.blogg.no

#dog #rottweiler #rottweilerdog #hund #vakthund #mellomstrhund #guardiandog 

4 kommentarer
    1. Å så sjønn! Har hatt hund hele livet, men begynner å bli en stund siden det var en valp i hus 😮 Gratulerer og lykke til med den lille 🙂

    2. Victoria: Tusen mange takk, ja det er noen år siden jeg også hadde valp sist. Der er ca.9 år siden, siste valpen jeg hadde var en datter av min avdøde samojedhund. Så det blir spennende og gøy med en liten tass igjen her i huset <3
      Det eneste jeg ikke savner enda, er all løpingen når valpen må tisse i ett sett hahaha 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg