Heklenåler med lys

Første tanken min var ” Hva er egentlig vitsen med det? Neeh, dette høres bare helt feil ut “. Jeg så for meg et lite sånt lys som man kan kjøpe til å feste på boken om du skal lese uten å slokke på lyset, eller slike små lys/lamper som man kunne kjøpe og sette på disse små spillene som var så enormt populære før. Hadde jeg visst hva dette egentlig var, så hadde jeg hatt helt andre tanker omkring akkurat dette!

# Inneholder reklamelinker #

If you wanna translate this blog, feel free to use Google Translate( Link opens in new window )

 

Jeg har for et par år siden funnet min favoritt heklenål, og vil helst ikke bruke annet merke eller utforming. Jeg har i den senere tid bestilt noen heklenåler fra Wish.com, men det er fordi de er så utrolig billige der inne – og siden de er anatomisk utformet. Så nysgjerrigheten min ble for stor til at jeg klarte la være å bestille de hjem.
Det er ikke disse jeg skal si så mye om nå, men derimot noen som min aller kjæreste datter hadde funnet på nettet. Noen som jeg egentlig skulle få i julegave av henne, men siden jeg hekler så mye til julegaver – så følte hun at det var vel så viktig at jeg heller fikk sjansen til å kunne åpne denne pakken allerede nå.
Heklenålene heter The crochet lite. ( Link åpner seg i nytt vindu )

HELT URTOLIG for noen nydelige heklenåler! Vel var de i plastikk da, men det gjør ikke noen verdens ting! De er kraftige og solide, men antiskli der hvor fingertuppene møter heklenålen. Selve nålen er supert utformet ved å bli gradvis bredere dess lenger opp på nålen en kommer. Noe jeg liker godt når jeg hekler og har flere tråder på nålen samtidig. Tenker da særlig på når jeg hekler bobler.
Heklenålene er merket med både tall og også med bokstaver, når det kommer til hva str de forskjellige heklenålene er. Den tynneste er 2,5 mm ( C ) og den tykkeste er på 6,5 mm ( K ). Der er hele 9 heklenåler i pakken. 
I tillegg har hver heklenål hver sin farge, så der er flere måter å gjenkjenne hvilken heklenål en skal bruke når.

Lyset kommer innenfra selve heklenålen, og den har en liten bryter på siden som en skyver på for å få lys i heklenålen.
Det er et utrolig godt lys som kommer ut fra den, og det sterkeste stedet lyset samler seg – er helt fremme i tuppen av nålen. Helt perfekt mener nå jeg!
Batteriene er tre små flate batterier som man kan bytte ut når den tid kommer, og der er en meget lett åpnemekanisme til batteriene.

Nå har jeg såvidt fått prøvd en av heklenålene, da jeg sitter her og egentlig hekler på en julegave. ( Men hadde bare nødt til å legge håndarbeidet til sides og skrive denne bloggen, for en slik nyhet som dette kan jeg ikke sitte på alene! Er dere ikke enig? )
Og selv om jeg hekler med hvitt garn og det er sol ute, føler jeg allerede at jeg begynner å utvikle en viss form for avhengighet til dette lyset som er i heklenålen! Det gir meg en slik flott oversikt over når jeg deler tråden, noe jeg ikke skal gjøre..
Plastikken gjorde meg litt usikker, men det var bare frem til jeg fikk heklet litt. For plastikken er glatt og god, slik at tråden glir lett og fint på heklenålen. Så det var egentlig bare helt unødvendig bekymring det også.

Disse heklenålene er gull verdt! Jeg kan ikke annet enn å si en ting,- LØP Å KJØP!!
Jeg sier ikke dette fordi jeg blir på noen som helt måte sponset eller noe som helst. Jeg sier dette ene og alene fordi jeg ønsker at dere andre også skal få ha en like koselig og flott håndarbeids hyggetid som det jeg har nå for tiden.
For vel var jeg fornøyd med de jeg brukte tidligere – ja helt frem til i natt – men disse er bare helt utrolig perfekte! De fortjener ros og egen blogg når de gir meg en såpass flott hekle opplevelse.
Hva med å gi deg selv en julegave i år? Bestill nå når de likevel er nedsatt. Legger ut linken en gang til her, så du slipper å unnskylde deg selv med at du ikke gidder scrolle deg opp til linken oppe i bloggen hehe.  The crochet lite. ( Linken åpner seg i nytt vindu )

Følg meg gjerne også på Instagram : Benteslilleverden og Facebook : Benteslilleverden.blogg.no

#crochet #crochetlite #heklenål #heklenålmedlys #håndarbeid #instahekling #followme #benteslilleverden #hobbii 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg