Gnagebein i ovnen? Ikke kan jeg skylde på ammetåken heller…

Seriøst? Ja, det stemmer altså. Snart ligger der dusiner med gnagebein i ovnen her. Hvorfor? Hvordan? Jo nå skal du høre.-

Bloggen kan inneholde reklamelinker.
If you wanna translate this blog, feel free to use
 Google Translate( Link opens in new window )

Jeg venter og venter på de kuleste formene ever, i posten! For som noen av dere allerede vet, eller har merket via bloggen min, så liker jeg best å lage ting selv. Så jeg vet hva det inneholder, både til hundene i huset og til oss tobente. Fuglene ute får også hjemmelaget som jeg henger opp i trærne.
Men tingen er den, at jeg skal lage hundekjeks til hundene! Jeg har funnet noen forskjellige oppskrifter som jeg skal teste ut, se hva hundene våre elsker best.

Jeg kom over en nettside som selger noe helt utrolig med forskjellige former. Jeg ble sittende her i noen timer bare for å se og studere hva jeg skulle bestille hjem!
Det var langt på natt før jeg var ferdig med å bestille, og selv om jeg hadde sittet i noen timer og studert formene, så endte jeg opp med tre forskjellige bare.
Men jeg skal kjøpe hjem flere forskjellige senere – der er jo et hav av kule former som en liksom bare ” ” ha..

Nettsiden jeg har vært inne på heter Formina, ( linken åpnes i nytt vindu ) så klikk dere inn og se om det er noe dere syntes ser kjekt å ut å bestille.
( Jeg blir ikke sponset eller har noen avtaler med Formina, de aner ikke at jeg skriver denne bloggen. Så dette er ene og alene en blogg og anbefaling på eget initiativ. )

Jeg gleder meg noe helt utrolig til å dele med dere det jeg skal lage til de søte hunden her hjemme. Og kanskje inspirere noen av dere til å forsøke dere på noen hundekjeks, dere også?
Jeg har jo en liten valp her i huset, og er veldig opptatt av hva han får i seg. Ikke minst med tanke på proteiner, vitaminer, mineraler osv.
Jeg har hatt to hunder ( Japanske Spisshunder ) som jeg mistet pga for mye proteiner i maten. De fikk begge for høyt ammonium i blodet, og jeg måtte til slutt ta farvel med dem en etter en…  Mine erfaringer med hund som har for høyt ammonium i blodet, kan jeg skrive om en annen gang. Nå ser jeg bare ferm til å komme igang med baking av hundekjeks.
Satser på at formene kommer i posten i morgen, så snart de kommer blir der også blogg om diverse kjeks!

Hvordan er det med deg,- liker du å lage godbitene, kjeks og diverse gnagebein til hundene dine selv?

Følg meg gjerne også på Instagram : Benteslilleverden og Facebook : Benteslilleverden.blogg.no

 

#hundekjeks #hjemmelaget #hjemmelagethundekjeks #homemade #bisquit #dogbisquit #former #kakeformer #labb #hundelabb #gnagebein #gnagebeinform 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg