Din hunds favoritter?

Hvilke godbiter og snack er din hunds favoritt?

If you wanna translate this blog, feel free to use Google Translate( Link opens in new window )

 

Hva liker din(e) hund(er) best av godbiter? Og varierer du litt med hva du gir hjemme, i forhold til hva du gir av godbiter når du trener? Det er ikke sikkert alle er klar over det, men et tips jeg fikk for mange år siden da jeg gikk på et kurs sammen med de to beste trenerne ever!  De anbefalte oss som var på kurset om å kun bruke de aller beste nr.1 godbitene kun til treningene!
På den måten var hundene helt oppslukt i eieren under trening, og su slapp å slite med kontakten mellom deg og hunden din.
Pannekaker f.eks., det var Kiwi sin nr.1 godbit! Men jeg måtte ha oppi vaniljesukkeret i pannekakene for at de skulle være maks gode.

Hjemme er det stort sett det samme som til trening foreløpig. Rocco har virkelig lagt sin elsk på hundekjeksene jeg lager av bl.a. peanøttsmør og banan. Han gjør hva som helt for meg, bare han kan få en slik kjeks eller ti..
Men han er også enormt glad i de tørkede pølsebitene jeg lager til tider.

Det blir spennende å se når han blir litt større og vi skal på treninger sammen med andre hunder, hva godbiter som blir nr.1 – og som vi kun da skal ha på treningene. Men jeg har merket meg at han liker det som er hjemmelaget MYE bedre enn alt av godbiter og snack som vi kan kjøpe på butikker.
Noe som jeg er veldig glad for da.

Hva er din(e) hund(er) sine favoritter? Og lager du noen gang godbiter hjemme du også?

Følg meg gjerne også på Instagram : Benteslilleverden og Facebook : Benteslilleverden.blogg.no

 

6 kommentarer
    1. Jeg ser at du bruker linfrø når du lager hundekjeks, bare det ikke blir for mye av det da linfrø inneholder cyanid som er særs giftig for hunder.

    2. Anne: Cyanid er giftig i store mengder for mennesker også. Men i denne sammenhengen er det snakk om så liten mengde linfrø pr deig, at det utgjør ikke noe skade på noen måte 🙂 På den positive siden, så er linfrø rik på kostfiber og Omega-3 🙂
      Men tusen takk for at du sier fra om linfrø og cyanid, det er ikke alle som bruker linfrø som er klar over dette.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg