Har du hørt det?

” I morgen får jeg og min datter en super spennende pakke i posten! Jeg kan love dere en fotoshoot – jeg som ikke liker meg foran kamera men bak! Så denne shooten sitter langt inne altså. Men dette som jeg skal vise og fortelle dere lesere om, er så godt at det kommer inn under kategorien ” for godt til å være sant “. Noe mine foreldre alltid har lært meg at slikt skal man ikke tro på, altså om man tror det er for godt til å være sant.
Men jeg lover dere, dette er ikke tull eller fanteri. Dette er reelt, tro det eller ei. “


 

# Inneholder reklamelink #
If you wanna translate this blog, feel free to use
 Google Translate( Link opens in new window )

 

I morgen får jeg og min datter en super spennende pakke i posten! Jeg kan love dere en fotoshoot – jeg som ikke liker meg foran kamera men bak! Så denne shooten sitter langt inne altså. Men dette som jeg skal vise og fortelle dere lesere om, er så godt at det kommer inn under kategorien ” for godt til å være sant “. Noe mine foreldre alltid har lært meg at slikt skal man ikke tro på, altså om man tror det er for godt til å være sant.
Men jeg lover dere, dette er ikke tull eller fanteri. Dette er reelt, tro det eller ei.

Bildet over her er min datters rygg, bildene har jeg selv tatt med kun 12 timers mellomrom. Nå er der mange som sikkert tenker at dette er behandlet i Photoshop? Well,- da kan jeg skuffe dere med å fortelle at jeg har Chromebook og kan ikke bruke Photoshop på den. Så dette er ikke bilder som er tuklet med, jeg er en ærlig person og kunne ikke ha løyet om slikt. Hva hadde jeg hatt igjen for å lyve med bilder? Ingenting er svaret.

Have you tried that crazy wrap thing? 
It works har vært på markedet siden 2001, men det var ikke før i juni 2014 at det kom for salg i Norge. 
Bestselgeren er bodywrap, som som også var itworks første produkt. Den former, strammer og toner huden på f.eks mage eller andre problemområder. 
It works har også en maske for ansikt som da er effektiv mot rynker og mykgjør huden din.
Stretch mark kremen skal og minske synligheten av strekkmerker, eller andre arr. 
Alt av It Works produkter kan brukes av deg som har diabetes, er fri for parabener, parfyme og andre kunstige tilsetninger. Ingen er produktene er testet på dyr. 
Mer info og flere produkter kan du finne på nettsiden min:wrapping-mom.itworks ( linken åpner seg i nytt vindu )

Bildet over er meg selv. Flaut å vise frem sin egen kropp egentlig, men jeg velger å gjøre et fordi disse produktene er så enormt gode at jeg ønsker å dele dem med dere lesere også. De to øverste bildene er før-bilder, og de under er tatt kun 12 timer etter jeg har brukt kun en eneste wrap!
Jeg sliter også med atopisk eksem, og prøvde gèlen som de selger på nettbutikken. 
Under her ser dere hvordan den ene fingeren min så ut før og etter :

Amazing eller hva? Jeg er hvertfall både hekta og overbevist,- It Works!

Så i morgen ( eller, det blir jo bare senere i dag, når jeg nå ser på klokken ), skal jeg vise dere en fotoshoot som der aldri har sett før. Så følg med!
Og til dere som vil vite mer, eller som ønsker å joine teamet mitt,- send meg gjerne en melding her på blogg.no eller send meg gjerne en pm på Facebook eller mail ( [email protected] ) – så snakkes vi.

Følg meg gjerne også på Instagram : Benteslilleverden og Facebook : Benteslilleverden.blogg.no

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg