Wanna make some change in your life?

Hvem vil vel ikke tjene penger selv om man går hjemme og kanskje ikke er istand til å jobbe ute? Jeg skal fortelle litt om meg og min helse, og hvordan jeg kan tjene penger selv om jeg ikke er istand til å jobbe.

 

# Inneholder reklamelink #
If you wanna translate this blog, feel free to use
 Google Translate( Link opens in new window )

 

Jeg lovet dere en liten fotoshoot, det jeg glemte var at begge pakkene ikke kommer samtidig.. Om få dager kommer neste pakke med klær, og det blir mye bedre bilder når de kommer. Siden jeg har lovet dere, så kommer der litt bilder nå – men om dere gidder vente et par tre dager så kommer der mer.
Da skal jeg fortelle litt mer om hva It Works egentlig er for noe, og hvor utrolig bra dette er!

For hvem vil vel ikke tjene penger selv om man går hjemme og kanskje ikke er istand til å jobbe ute? Jeg skal fortelle litt om meg og min helse, og hvordan jeg kan tjene penger selv om jeg ikke er istand til å jobbe.

 


For å forklare dette kort, 
Itworks er en kjempe hit i Usa, Frankrike og Nederland. 
Dette har nå blitt lansert nylig akkurat i Norge, dette er ett helt nytt produkt som har kommet til Norge.
Produktet er som sagt ikke ett slanke middel som sikkert mange av dere nok tror, vist dere har hørt om dette før?
Det finnes ikke noe som heter “det perfekte” slanke middelet, også blir en slank over natten. Slankepiller, dietter, dette og osv osv. Fungerer ikke om en ikke gjør noe utbytte av seg selv, å man kan derfor ikke kreve en garanti for å få pengene tilbake. Om du tar en wraps, å spiser Junkfood, ligger i sofaen hele dagen. Tror du at du blir noe slankere da? Nei. Man blir hva en spiser.

Dette produktet er for å hjelpe deg på veien til ett raskere resultat, ja det funker så godt som du ønsker det om du går inn for det.
Med et sunt kosthold og litt trening itillegg så skal dette funke ennå bedre som oppstrammning for hunden blant annet. Toner og glatter huden, reduserer strekkmerker

For å forklare dette kort, 
Itworks er en kjempe hit i Usa, Frankrike og Nederland. 
Dette har nå blitt lansert nylig akkurat i Norge, dette er ett helt nytt produkt som har kommet til Norge.
Produktet er som sagt ikke ett slanke middel som sikkert mange av dere nok tror, vist dere har hørt om dette før?
Det finnes ikke noe som heter “det perfekte” slanke middelet, også blir en slank over natten. Slankepiller, dietter, dette og osv osv. Fungerer ikke om en ikke gjør noe utbytte av seg selv, å man kan derfor ikke kreve en garanti for å få pengene tilbake. Om du tar en wraps, å spiser Junkfood, ligger i sofaen hele dagen. Tror du at du blir noe slankere da? Nei. Man blir hva en spiser.

Dette produktet er for å hjelpe deg på veien til ett raskere resultat, ja det funker så godt som du ønsker det om du går inn for det.
Med et sunt kosthold og litt trening itillegg så skal dette funke ennå bedre som oppstrammning for hunden blant annet. Toner og glatter huden, reduserer strekkmerker, arr ( det hjalp min datter som hadde stort arr etter operasjon på magen hennes ) og appelsinhud.

Produktet er kosmetisk, og er laget av naturlige ingredienser. Og ingenting fra It Works er testet på dyr!

Når du tar en wrap, så kan det være lurt å kjøpe en pakke med wrap, gjerne denne som en begynnelse. I denne følger det med 4 pakker wrap og en lite tube med defining gel.
Det kan hende du trenger en wraps, og det kan også hende at du trenger 4 wrap. Alt er avhengig hva du selv mener at du trenger for å få ett bedre resultat sånn at du kan bli fornøyd.

Wraps i seg selv, er heller et kosmetisk produkt. En wraps behandling strammer opp og toner/glatter huden, og reduserer strekkmerker, arr og appelsin hud. Det som gjør at folk går inn i cm, er urtekremen som wrapsen er impregnert med. Når man setter på en wraps (på en ren hud) så trenger urtekremen inn i cellene, og spalter opp fettet slik at avfallsstoffer renses ut av kroppen gjennom urinen. Man må drikke mye vann (minimum 2 liter pr dag under hele prosessen, som varer i 72 timer.

Så du kan bruke denne wrapen til mer enn bare innstramming av hud, arr og appelsin hud.

Har du lyst å vite mer allerede om It Works? Kommenter gjerne under i kommentarfeltet her, eller send meg gjerne en pm på Facebook ( link rett under her ). Du kan også kontakte meg på Instagram ( link under her ) eller på mail til [email protected].
Du er også hjertlig velkommen inn på Facebooksiden wrapping Mom – changing lifes.
 

Følg meg gjerne også på Instagram : Benteslilleverden og Facebook : Benteslilleverden.blogg.no

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg