Frihet!…

 

 

If you wanna translate this blog, feel free to use Google Translate( Link opens in new window )

I noen dager nå, så har vi hatt besøk av superkule Szabla! Hun er den kuleste lille hunden jeg vet om, så full av liv og ville bevegelser at det er til å bli helt bergtatt av. Hun er blanding med Jackrussel Terrier, hva annet hun er blandet med vet jeg ikke.
Når hennes foreldre skal ut på reise, så pleier denne skjønnheten å komme og være på ferie hos oss. Og om nettene får hun sove i sengen min, da sniker hun seg inn under dynen slik at jeg bare kan se snutetippen som stikker ut under dynen. Superherlig hund! Og ikke mindt så er hun superkul til å fotografere.


Hihi, ikke alltid like fotogene nanosekunder – men søt og deilig er hun jo uansett <3

 

Rocco er faktisk 4 mnd i dag, en stor og tung rase i forhold til kvikke og raske Szabla. Men der kommer mange bilder av Rocc fremover, han er bare helt rå.

Huff, i kveld klarte jeg å skremme vettet av mitt lille barnebarn på 3,5 år….. Jeg skremte henne såpass at nå tørr hun ikke være alene i det heletatt, ikke når hun skal sove engang… Ikke gjorde jeg det med vilje heller.
Blogg om hva som egentlig skjedde, skal jeg poste etter noen timers søvn. Det har vært en lang dag med tur til hjembygden min Haua. I tillegg planlegger jeg videoblogger med bl.a. der jeg viser hvordan du kan komme igang med nålefilting og slike ting.
Så følg gjerne med om du vil se hva som skjer fremover her på bloggen.

 

Følg meg gjerne også på Instagram : Benteslilleverden og Facebook : Benteslilleverden.blogg.no

 

#felted #feltedneedle #felting #nålefilting #nålefilte #nål #wool #ull #feltedmittens #tovetvotter #tovavotter #handmade#håndlaget #homemade #hjemmelaget #strikka #strikket #knit #knitting #needlework #håndarbeid #photo #bilder #dogs #dog #hund #hunderifart #frihet #freedom

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg