Vlog : Kom igang med nålefilting

Videoblogg om hvordan du kan komme igang med å nålefilte, noe som er utrolig kjekt å holde på med. Samtidig som du kan sette ditt eget preg på votter, tøfler, luer, sitteunderlag osv osv. Kanskje denne filmen min kan få noen av dere igang med nålefilting?

 

If you wanna translate this blog, feel free to use Google Translate( Link opens in new window )
 

Nå er jeg kanskje veldig dårlig til å lete på nettet, men da jeg skulle forsøke meg på nålefilting for aller første gang så klarte jeg ikke finne noe særlig med filmer på nettet om dette. Derfor måtte jeg bare prøve meg litt frem, og kastet min datter ut i oppgaven med å finne utav dette fenomenet nålefilting.
Etter litt kom hun bort og viste meg,- dette var jo ganske så lett da?! Stikke nåla ned i ull, lett som en plett – helt til nålen knakk i tuppen.. 
Ny nål, etter litt var det ny knekk.. Men øvelse gjør mester, så jeg gav meg ikke!
Jeg er langt fra noe mester, like langt som herfra til månen vil jeg si. Men jeg knekker ikke så mye nåler lenger * bank i bordet *

Jeg har laget en film til dere som ønsker å forsøke å nålefilte, og håper denne vloggen kan hjelpe dere igang?
Spør mer enn gjerne om dere lurer på noe, om du ikke vil spørre i kommentarfeltet så spør meg på pm på Facebook. Link til både Instagram og Facebook legger jeg ut i slutten av denne vloggen.

Følg meg gjerne også på Instagram : Benteslilleverden og Facebook : Benteslilleverden.blogg.no

 

#vlog #nålefilte #needlefelting #needlefelt #needle #wool #ull #nål #kreativ #håndarbeid #needlework #tova #meltedmittens #votter #tovavotter #tovet

5 kommentarer
    1. Hege Trovåg: Ja det kan du 🙂 Der blir jo litt lukt fra ulla vil jeg tro, men pytt pytt 🙂 Jeg bruker all ull rett fra dyret, men nå har jeg kun brukt fra hunder. Men ja, det kan du 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg