Heklet apeteppe – Julius og hans venner invaderer stuen!…

Bak klipper jeg av spissen, og pusset det helt ned med litt sandpapir. Det går fort og greit å gjøre dette, og så syntes jeg det blir såpass mye penere også.

# Inneholder reklamelink #
If you wanna translate this blog, feel free to use Google Translate( Link opens in new window )

Jeg sitter her og knoter med en oppskrift til et supersøtt og supernydelig vognteppe. Normalt sett pleier jeg aldri ha noen som helst problemer med å lese og tyde engelske oppskrifter, men enten så er ikke hodet helt med meg i dag – eller så er denne oppskriften noe vanskelig å tyde. 
Men jeg har jo google translate, så jeg har fått det til.

Jeg tørr ikke tenke på hvor mange slike små lapper jeg måtte ha heklet, om dette skulle være vognteppe til en baby… Men heldigvis så skal jeg lage dette vognteppet til to små herlige babyborn dukker,- Sossefine og Aline. Så det skal ikke så mange lappene til for å ha dekket nok i vognen deres.
Link til apeteppet kan du klikke deg inn på HER.

Er vel ikke apen søt vel? Jeg digger den! Jeg syntes han er super søt. I stedet for å sy øynene, valgte jeg  å bruke safety eyes. Bak klipper jeg av spissen, og pusset det helt ned med litt sandpapir. Det går fort og greit å gjøre dette, og så syntes jeg det blir såpass mye penere også.

Hva strikker eller hekler dere på i dag da?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Følg meg gjerne også på Instagram : Benteslilleverden og Facebook : Benteslilleverden.blogg.no

Facebooksiden min til Toving for hest og rytter ( men der er mer enn kun til hester og ryttere ). Titt gjerne innom og lik siden min.

4 kommentarer
    1. Laila Monica Nikolaisen Ribssk: Hva tenker du på? Jeg skjønner ikke helt hva du mener, er det en annen blogg du har lest og som du egentlig skulle kommentere tro? 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg