Kongens eller Kevins nye klær?

” Lille Kevin er så kul og artig, han er så diggbar at barometeret skyter til værs!
I dag fikk han overraskende nok noen klær, egentlig veldig trengende iom han fryser fort ute for tiden. “

 

# Reklamelink #
If you wanna translate this blog, feel free to use
 Google Translate( Link opens in new window )

Han er jo på en måte en liten konge her hjemme, han ruler hele stua hihi. Lille Kevin er så kul og artig, han er så diggbar at barometeret skyter til værs!
I dag fikk han overraskende nok noen klær, egentlig veldig trengende iom han fryser fort ute for tiden.
Noen av klærne er litt store enda, men da har han noe å vokse inn i. Han er jo bare 3 mnd enda, så han kommer til å strekke seg de neste mnd.
Regndekkenet passer perfekt akkurat nå, så det må han ha litt større etterhvert.
Alt sammen er kjøpt på Hundedesign. Ta en titt innom der, de har mye fint til hele 50% nå.

Jeg blir ikke sponset eller tjener noe som helst på denne reklamen for nettbutikken! Dette er reklame for super service og flotte varer som kom kjapt i postkassen våres.

 

Så, hva syntes dere – kult eller hva?
Han elsker å ligge i vesken sin! Selv har jeg aldri vært noe fan av slike vesker, men han elsker den og den er jo ikke så dum å se til heller. Faktisk ganske så pen å se til, syntes jeg. Men en ting er sikkert,- Rocco får aldri slik veske av meg hehe.
Å forsøke å bære rundt på nærmere 30-40 kg, den dagen er jeg blitt bodybuilder tenker jeg.

Følg meg gjerne også på Instagram : Benteslilleverden og Facebook : Benteslilleverden.blogg.no

Facebooksiden min til Toving for hest og rytter ( men der er mer enn kun til hester og ryttere ). Titt gjerne innom og lik siden min.

4 kommentarer
    1. Victoria Larsen: Ja ikke sant? 🙂 Han er min datters lille følgesvenn, chihuahua <3 Jeg digger denne lille skjønnheten, selv om jeg har en barsk svær rottis som min følgesvenn 🙂 De er jo så søte og små, så slike blir det garantert flere av her i huset <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg