Tusen mange takk alle sammen!

 ” Siden min kjære mamma har alltid vert der for meg, støttet meg, og gjort en hel stor del for meg som jeg er henne evig takknemlig for, samt også opplevd mye vanskelig og mange fartshumper som hun har måttet jobbe seg over, ønsket jeg så gjerne å glede hun. Jeg så hvordan hun ble trist og jeg så hvordan fortvilelsen kom frem i øynene hennes, når beskjeden ang pc en hennes kom. ” – Et lite utdrag fra sitat fra min herlige datter

 

If you wanna translate this blog, feel free to use Google Translate( Link opens in new window )

Det har seg slik at dere bør se den nederste filmen først! Den forklarer litt om hva det hele går ut på,-
Den gamle røde gode herlige pc`en min tok natta plutselig. Dette skjedde i fjor, så den nederste filmen er fra april i fjor. Faktisk den 4.april, på min vidunderlige hest, Etanec, sin bursdag.
Hun hadde innsamling på Facebook uten at jeg visste noen verdens ting.

I går kom hun med nok en gave… Jeg var ikke klar over at hun hadde noen planer foruten å handle litt mat, så da hun kom med denne gaven holdt jeg på å miste munn og mæle! Nå kan dere se den første filmen, den som er fra i går. Så kan dere se hva de som ville være med på innsamlingen i fjor, hva mer de var med på. De var alle klar over dette visst nok, alle foruten om meg da…

Jeg kan ikke annet enn å bøye meg i støvet og takke så uendelig mye til dere alle sammen, som gjorde dette mulig! Dere vet hvem dere er, og dere fortjener så uendelig mye en hjertevarm klem fra meg! Jeg er målløs, jeg pleier ALDRI få noe gratis på noen som helst måte. Så å oppleve slikt som dette hadde jeg aldri trodd jeg noen sinne skulle oppleve!
Nok en gang,- tusen hjertelig mange takk til dere alle, dere er unike og fantastiske <3

 

 

Overraskelse innsamling til mamma ( Bente Broberg )

Posted by Xtine Michelle Broberg on 11. mars 2017

 

Her er hva min fantastisk herlige datter skrev på Facebook siden, da hun postet direktesendingen den 4.april 2016 :
Det har seg slik at min fantastiske og kjøre mamma dessverre ente opp med en pc som har tatt totalt natten i sist mnd. Vi fokk beskjeden om at det ikke var håp for hennes pc. Dette medført vanskeligheter, ettersom i dagens samfunn er enn av hengi av å ha en pc. Mange kan se på det å ha pc som en luksus vare, og vell kan det også være det. Men om vi tenker bedre etter må vi faktisk ha en pc for å betale regninger, mota og svare på viktige mail, osv. Det er jo ingen hemmelighet at min kjære mamma også elsker å ta bilder, jobbe med bilder, blogger, osv. Men det er ikke de tingene som er i fokus, det er behovet som enn har i hverdagen med å kunne klare å opp følge alle viktige gjøremål med betalinger, osv. Siden min kjære mamma har alltid vert der for meg, støttet meg, og gjort en hel stor del for meg som jeg er henne evig takknemlig for, samt også opplevd mye vanskelig og mange fartshumper som hun har måttet jobbe seg over, ønsket jeg så gjerne å glede hun. Jeg så hvordan hun ble trist og jeg så hvordan fortvilelsen kom frem i øynene hennes, når beskjeden ang pc en hennes kom. Jeg ønsket derfor så gjerne å prøve å få til å kjøpe en ny pc til hun. Det er ingen hemmelighet at hun er ufør, og at de som dessverre er ufør i dagens årstid ikke har den beste inntekten. De lever i en hverdag der de føler seg ubrukelige for dagens samfunn, og ikke har muligheter til å gjøre inntekten sin bedre på de store måtene. Derfor ønsket jeg gjerne å hjelpe min mamma i hemmelighet, ved å spare opp penger å få kjøpe en ny pc til hun. Jeg laget til en hemmelig gruppe og la til venner, familie og nære kjente, og starter å samle inn penger. Jeg sparte også, samtidig som dem som ønsket også kunne delta. Dette gikk over all forventning og Gud så herlige og flotte venner og familier vi har! ❤️ på under 1 mnd klarte jeg å få nokk penger takket være de fantastiske menneskene som vi er heldige og har rundt oss, og i dag hadde jeg samlet opp nokk penger og fikk kjøpt PC til min kjære mamma. Hun var ikke klar over noe, og hennes reaksjon fikk jeg på film. Jeg vil takke dere alle som deltok og dere som ønsket å delta så uendelig mye. Dere er fantastiske mennesker med et hjerte av gull ❤️ dere gjorde dette mulig for meg, og det er takket være dere at jeg i dag kunne overraske med slik gave. Så tusen hjertelig millioner takk 😘❤️ dere ble både nevnt på film og dere andre som ønsker å delta ble også nevnt etterpå, og jeg skal love dere! – Det var ikke slutt på gledes tårer når kamera var skrudd av heller og jeg fortalte mer om det hele og sa igjen dere som deltok og også sa dem som ønsket å delta. Så tusen millioner takk, det var ikke jeg som klarte det – det var vi 😘❤️

 

Følg meg gjerne også på Instagram : Benteslilleverden og Facebook : Benteslilleverden.blogg.no

Facebooksiden min til Toving for hest og rytter ( men der er mer enn kun til hester og ryttere ). Titt gjerne innom og lik siden min.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg