DIY : Pom pom teppe til små hjerteknusere

” Litt kult å tenke på at jeg var så nær ved å komme på å finne på noe slikt allerede for så mange år siden.​ “

If you wanna translate this blog, feel free to use Google Translate( Link opens in new window )

Jeg ble sittende og se på youtube etter forskjellige paracord metoder, eller metoder for å knytte forskjellige mønstere. Plutselig kom jeg over hvordan man kan selv kan lage pom pom tepper, og de var rett å slett enormt nydelige!
Da jeg var liten laget jeg underlag til varme gryter, og det var nesten helt likt som dette. Den eneste forskjellen er at jeg klippet ikke noen ting, hadde jeg klippet så hadde jeg faktisk laget pom pom gryteunderlag. Litt kult å tenke på at jeg var så nær ved å komme på å finne på noe slikt allerede for så mange år siden.

Jeg skal så absolutt lage slike pom pom tepper øyeblikk. De er rålekre og nydelige å se til.
Her kan dere se en video av hvordan man går frem for å lage et slikt vakkert teppe :

 
Ganske så kult, ikke sant?
 

Følg meg gjerne også på Instagram : Benteslilleverden og Facebook : Benteslilleverden.blogg.no

Facebooksiden min til Toving for hest og rytter ( men der er mer enn kun til hester og ryttere ). Titt gjerne innom og lik siden min.

#pompom #pompomteppe #pompomblanket #diy #håndarbeid #wool #ull #blanket #babyblanket

3 kommentarer
    1. Så kult! Er så gøy når man lager ting selv og det blir så fint at man har lyst til å bruke det! 🙂 Selv har jeg akkurat begynt med strikking, det er en skikkelig meditasjon for meg! Hehe 🙂

    2. Monika: så gøy å høre at du har begynt å strikke, det er faktisk bevist at håndarbeid senker hjerterytmen og stress i kroppen 😀 ja det er herlig når man får lyst å bruke det man har laget, det er en herlig følelse 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg