Morgendugg og positive tanker

” I dag er en god dag, og det håper jeg inderlig gjelder for nettopp deg også. Og i morgen blir en spennende dag! Hvorfor? Det skal jeg kanskje fortelle dere om senere i dag! Jeg skal nemlig gjøre noe som jeg aldri har gjort før, oææææ….. “

 

God morgen kjære lesere.
Jeg tenkte jeg ville stikke innom bloggen min og gi dere noen positive og fine ord før denne dagen starter for fullt for alle sammen der ute i dette vidstrakte flotte landet vårt. Mange av oss våkner om morgenene med en vondt klump i magen, sorg i hjertet, stive og vonde kropper eller på andre måter en morgen som kan være utfordrende og vanskelig.
Vi mennesker er gode til å tilpasse oss, klare oss og komme oss gjennom det meste på en ok måte.
Min måte å komme meg gjennom mine morgener på, er å finne noe positivt å holde fast ved. Og det er derfor jeg har kommet på at jeg vil dele en quote eller to med dere denne morgenen.

Jeg begynte med slike quotes på IG for noen uker siden, og jeg har lagt merke til hvor mye bra de kan gjøre for min egen del. Så hvorfor ikke dele slike fine stunder med dere lesere også?
I dag er en god dag, og det håper jeg inderlig gjelder for nettopp deg også. Og i morgen blir en spennende dag! Hvorfor? Det skal jeg kanskje fortelle dere om senere i dag! Jeg skal nemlig gjøre noe som jeg aldri har gjort før, oææææ…..

Hva planer har dere for dagen? 
Selv skal jeg en tur til Lyngdal er planen hvertfall. Og deretter tenker jeg å plukke frem strikketøyet igjen og strikke ferdig en liten overraskelse til en liten skjønnhet som fortjener en liten gave i hverdagen. Når jeg er klar med strikketøyet, skal jeg vise dere hva jeg har laget ved å lage en blogg om det.
Ellers så skal jeg ha litt Bones maraton, trene rottweilerne, blogge og gjøre litt småjobber som trengs her på småbruket vårt.

HA EN STRÅLENDE DAG, KJÆRE LESERE! 😀

 

Følg meg gjerne også på Instagram : Benteslilleverden og Facebook : Benteslilleverden.blogg.no
Og ikke minst Dream Life By Bente – klikk deg gjerne inn og bli medlem!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg