Pandagalskap!….

Lille M.A. elsker den, og det er det viktigste for meg! Men den er jo søt da, jeg skal ærlig innrømme det.

# Inneholder reklame #

 

Den søteste pandaen ever, har inntatt stuen vår. Lille M.A. ønsket seg en pandapute og det ville jeg med glede hekle til henne.
Så da fant vi frem hekleboken ” Hekling til barnerommet ” av Vibeke Fantoft Magnesen, og hentet frem det garnet vi skulle ha fra garnlageret mitt.
Denne pandaen skulle ikke ha samme farge som de vanlige, altså svart/hvit. Men den skulle være hvit og grønn.
Det ble faktisk ganske så kult syntes jeg!

Lille M.A. E L S K E R denne søte puten, og den følger henne i sengen hver kveld sammen med ” Ninen ” som er hennes unike følgesvenn gjennom tykt og tynt.
Men det var ikke bare hun som ville ha slik pandapute visst nok.. Hennes mamma ville også ha, og spurte meg så fint at jeg kunne jo bare ikke si nei.
Så nå hekler jeg en som er større! Jeg bruker dobbelt garn ( Viking Vår ) og heklenål nr.5.5 til denne puten.
Og den blir STOR altså! Jeg skal vise dere i en annen blogg hvor stor den er i forhold til denne ” originale ” som lille M.A. har fått.

 

Følg meg gjerne også på Instagram : Benteslilleverden og Facebook : Benteslilleverden.blogg.no
Og ikke minst Dream Life By Bente – klikk deg gjerne inn og bli medlem!

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg