Slik lager du sunn is!

” I disse dager når det er så utrolig varmt ute, er det godt å kjøle seg ned med en is i hånden. Det gjør vi ofte her huset, både store og små.
Og for at vi alle skal få mer energi og overskudd, så har jeg laget noen helt supre iser til oss og besøkende. “

 

Det er første gang jeg lager denne isen, men jeg har laget mange saft-is typer opp gjennom årene. Og denne er jo så å si den samme typen, bare denne er mye mer sunn enn vanlig saft-is.
Har du hørt om GREENS? Greens er et pulver som består av vitaminer og mineraler fra mer enn 55 forskjellige frukt og grønnsaker. I tillegg inneholder den algen Spirulina som virker rensende på kroppen, sammen med flere andre helsefordeler.
Greens gir deg mer
– energi i hverdagen,
– mer overskudd,
– bedre søvnrytme,
– finere hud,
– hjelper mot oppblåst mage,
– øker forbrenningen
– bedre fordøyelse,
– og kan hjelpe deg ned i vekt!

Bare for å nevne NOE dette utrolige kosttillskuddet kan hjelpe deg med!

I disse dager når det er så utrolig varmt ute, er det godt å kjøle seg ned med en is i hånden. Det gjør vi ofte her huset, både store og små.
Og for at vi alle skal få mer energi og overskudd, så har jeg laget noen helt supre iser til oss og besøkende. Jeg har noen tuber som er beregnet til is, som jeg har kjøpt på Ikea. 
De fyller jeg med ferdig oppblandet Greens.
For å lage Greens, tar jeg litt vann i et glass ( du velger selv hvor mye vann du skal bruke, men mål gjerne opp vannmengde som passer til is beholderen din ). Deretter bruker jeg en ful måleskje med Greens pulveret og blander sammen.
Heller det oppi is beholderen og setter korken på – vipps så er du ferdig! Da er det bare å lage så mange du ønsker, og fryse de ned.

Isen smaker helt himmelsk godt!! Både lukten og smaken av Greens er så godt at jeg sniker til meg en porsjon Greens ut på ettermiddagen også, og ikke bare på morgenen. Har du lyst å prøve en slik is, eller Greens rett fra glasset?
Sliter du med noe av det jeg har nevnt ovenfor her i bloggen?
Legg igjen en kommentar til meg, så skal jeg fortelle deg hvor og hvordan du kan få kjøpt dette utrolige produktet! Jeg er hvertfall helt avhengig av Greens!
Selv har jeg fått mye mer energi og overskudd, mye bedre immunforsvar og bedre søvnrytme.
Jeg har for lavt stoffskifte ( hypotyreose ) og dermed ingen immunforsvar igjen i kroppen. Men etter at jeg begynte med Greens slipper jeg forkjølelser og andre sykdommer som rammer ander familiemedlemmer i huset.
Det er helt utrolig deilig, og rett å slett helt amazing kult!

 

Følg meg gjerne også på Instagram : Benteslilleverden og Facebook : Benteslilleverden.blogg.no
Og ikke minst Dream Life By Bente – klikk deg gjerne inn og bli medlem!
 

6 kommentarer
    1. Thomas Frydenberg: Tusen takk for den koselige kommentaren 🙂 Ja den er utrolig sunn og velsmakende denne isen, og samtidig får du alle de næringstoffer, vitaminer og mineraler som du trenger gjennom en hel dag – i en slik deilig is 🙂

    2. ida kristine: Hei Ida Kristine 🙂 Greens kan du få kjøpe via meg 🙂 Hvis du legger deg til i Facebook – gruppen min som heter Dream Life By Bente så får du muligheten til å få hele 40% på både Greens og alt annet i nettbutikken min! 🙂
      Eller om du sender meg en PM via samme Facebook gruppe 🙂 Høres det greit ut?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg