En ekstra kul touch på mitt eget design – og Bloglovin`

” Jeg gleder meg ENORMT også til å få dele denne oppskriften med dere lesere!
Og foreløpig klarer jeg å se hva maske antall man muligens bør ha for å strikke i forskjellige str.
Så HVIS jeg er heldig så skal jeg kunne klare å få laget denne oppskriften i str.1, 2, 3, 4, 5 og 6 år. Ikke verst eller hva? “

I dag har vært en dag full av aktivitet og samtidig masse strikking! Så nå er jeg nesten ferdig med capribuksen ( som jeg egentlig kalte piratbukse.. Hva er forskjellen på de to type bukser? ER der egentlig noe forskjell tro?.. ), og mens jeg satt der og strikket time etter time i formiddag. Så tenkte jeg på hvordan skjørtet skal se ut..
Jeg har jo handlet inn garn til skjørtet, men jeg får bare ikke ut av hodet det å blande to typer garn i skjørtet! Kanskje ikke nødvendigvis blande garntypene sammen mens jeg strikker, men strikke noe med et garn og noe med et annet mer fluffy, tynnere kanskje, mer…… tyll – liknende på en måte.
I morgen skal jeg hvertfall på favoritt garnbutikken ” min ” i Flekkefjord, og høre litt med dem om hva jeg skal velge av garntype nummer to i skjørtet.
Jeg gleder meg som en unge til nettopp det! 
Det er jo egentlig ganske utrolig hvor lite som skal til for oss strikkegalne snupper, for at vi kan glede oss selv. Et nøste og vi er langt oppi skyene, en pose med nøster så er vi i Himmelen hehe.

Jeg gleder meg ENORMT også til å få dele denne oppskriften med dere lesere! Og foreløpig klarer jeg å se hva maske antall man muligens bør ha for å strikke i forskjellige str. Så HVIS jeg er heldig så skal jeg kunne klare å få laget denne oppskriften i str.1, 2, 3, 4, 5 og 6 år. Ikke verst eller hva?
Nå strikker jeg/designer jeg, den i str 4 år. Siden lille M.A. er 4 år, og den eneste jeg kan strikke og prøve på hele tiden.

Tusen mange millioner takk til alle dere som har kontaktet meg angående det å få være teststrikker til M.A.`s jumpsuit, når jeg får laget oppskriften til de forskjellige størrelsene også! Jeg er helt overveldet over hvor mange som ønsker å få hjelpe meg med å teststrikke.. 
Overveldet og siden jeg er så lettrørt ( takk pappa for dette genet du gav meg ), har jeg tørket mer enn nok av gledestårer og overveldelsestårer. Men det er jo en god ting da, å få stor og flott respons på noe jeg har laget selv.
Og jeg skal virkelig kontakte dere som har skrevet til meg, når tiden er inne og jeg har fått klart å lage oppskriften så dere kan strikke denne kule jumpsuiten i flere størrelser.

INSPIRASJONS STED

 Jeg kom over et fantastisk flott nettsted i dag, et nettsted som virkelig gav meg massevis av inspirasjon til flere ideer om hva jeg vil  lage som eget design, både klær og pledd blant annet. Her er der massevis av gratis oppskrifter, og man kan faktisk poste innlegg  selv der inne. 
 Nettstedet heter Bloglovin`
 Og helt sånn på tampen så må jeg bare vise dere litt fra den siden som jeg har satt sammen i collage til dere. Bare så dere skal få  et lite innblikk i hvorfor jeg bare måtte vise dere dette fine nettstedet.
 Du kan også laste ned app gratis, der du kommer direkte inn på Bloglovin`og kan surfe litt rundt og både få inspirasjon til dine egne  versjoner av ting og tang, der er mye annet enn bare strikking om du vil se og lese hvordan man lager pledd og klær med hekling f  eks., og som sagt så er der haugevis med gratis oppskrifter som er bare helt til å ta pusten fra deg – siden så mye er så vakkert…
Derfor klarte jeg ikke å holde meg til et eller to bilder, som dere ser under her.




Følg meg gjerne også på Instagram : Benteslilleverden og Facebook : Benteslilleverden.blogg.no
Og ikke minst Dream Life By Bente – klikk deg gjerne inn og bli medlem!
 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg