Slik hekler baby converse ( gratis oppskrift )

Om ikke mange mnd så blir jeg bestemor igjen, denne gangen til en liten gutt! Så derfor er jeg i full gang med både strikking og hekling for tiden, noe som faktisk er bevist at senker stress.
For en liten stund siden, heklet jeg disse søte små converse baby skoene. Jeg har heklet de i to forskjellige str, et par i petite og et par i baby str.

De er ikke vanskelige å hekle, så disse kan også nybegynnere få til å lage.
Skoene er veldig solide og gode, siden de har ekstra såle slik at de blir mer stive som en sko og ikke at man får følelsen av å træ på en sokk på små babyføtter.
Selv heklet jeg skoene med Glitter som jeg kjøpte på Rusta.

Hvis du også har lyst til å hekle disse søte converse skoene, så finner du film med hele oppskriften og fremgangsmåten på Youtube, her er direktelink.
Karens channel har litt forskjellige str på disse skoene, og ellers har jeg funnet masse kult der inne som jeg skal hekle fremover. I tillegg syntes jeg det er utrolig kjekt og også koselig å høre på når hun forteller om historien til hvordan hekling ble til, og hvem som startet med denne flotte tekninkken. Slike ting forteller hun om mens hun viser og forklarer oppskriften til disse converse skoene, så bare gled dere til å sette igang!

4 kommentarer
    1. Så hyggelig at du legger ut oppskrifter. De små skoene var veldig søte:)
      Egentlig googlet jeg lavkarbo knekkebrød, og kom til siden din.
      Dette ser jeg er en fin knekkebrød oppskrift👍 Takk.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg