My shoes rock!

// Reklame //

Når små barneføtter vokser ut fra sokker og tøfler, klar for å utforske gulvet med kraftigere fraspark og steg – ja da er det godt å ha en ” momma ” ( aka mormor ) som elsker å strikke!

Jeg er så heldig å få ha blitt mormor for 8 mnd siden, til verdens aller herligste lille Mina Adeline! Noen av dere kjenner kanskje igjen navnet? Hun er nemlig datteren til Xtine Michelle her inne. Jeg var ung alenemor da jeg fikk Michelle, og nå er jeg ” ung mormor ” hihi. Livets dessert, er det mange som sier, og ja,- de har rett i det!
Jeg elsker bl.a. å strikke, og nå har jeg altså strikket nesten to par med tøfler til Adeline. Jeg mangler bare å strikke en tøffel til med stjerne på, så er begge parene ferdig.
Oppskriften har jeg funnet her, blomsten og stjernen har jeg gogglet og funnet hekleoppskrift på. Skolissene er laget med Icord metoden. Deretter har jeg bare strikket etter mål på føttene til Adeline – og vipps så ble der tøfler til henne 🙂

De er utrolig gode å varme for henne, så hun fryser ikke noe så lenge hun tripper rundt i gåstolen sin – eller ligger på gulvet og trener på å krype fremover ( bakover er jo ikke noe problem ).
I neste blogg får jeg vel presentere meg tror jeg.. Ikke så mange som kjenner meg her inne antar jeg.
Men til dere som liker å strikke og som vil lage disse,- de er utrolig lette å lage, så god strikkelyst! 🙂

– Liker du å strikke?
– Hva strikker du nå, isåfall?

 

4 kommentarer
    1. De er så nydelige de tøfflene! 🙂 Både jeg å Adeline er super fornøyde med dem, og gleder oss masse til den andre tøffelen med stjerne er klar til bruk 🙂

    2. Herlig å høre 🙂 Ja du satte med virkelig på en liten utfordring da du sa du ville ha stjerner på disse tøflene jeg lager nå ;P Men jeg klarte å fikse det også, mot all formodning da hihi 🙂
      Eeeelsker å strikke til superherlige Adeline!! En slik enorm glede hun viser når hun får noe nytt, selv om det bare er et par med tøfler bare.. Du har det på film? Den filmen skal jeg snike til meg fra deg hehe 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg