Stilige tova tøfler!

// Reklame //

Jeg som trodde våren hadde begynt å komme.. Men neida,- her skulle det bli snø – og ble det….

Kaldt og guffent er det ute, og jeg går rundt i huset og småfryser.

Så da bestemte jeg meg i dag for å lage noen supergode og varme tova tøfler!

Jeg hadde et slikt par i fjor vinter, men de ble utslitt i sålen den vinteren.

Så i dag strikket og tovet jeg like så godt noen nye!

Dette er de beste tøflene jeg noen gang har hatt på bena mine, og jeg kan bare anbefale deg til å lage slike om du går og tenker på å ha noe varmt på bena dine!

Mønsteret kan du kjøpe hos Woolspire.com.

Her er tøflene ferdige, og jeg har dratt dem på meg selv om de nettopp kom ut fra vaskemaskinen.

Det er greit å forme de mens de er våte syntes jeg.

Når de er tørre, mangler jeg bare å sy i knapper i dem!

Nå i skrivende stund har jeg er nytt par med slike tøfler på rundpinnen! Min datter ville også ha et nytt par, maken tll mine med tanke på farger 🙂

 

Husk å ta vare på deg selv nå mens vinteren gjør sine siste krampetrekninger! Hold deg god og varm på bena og hodet, så slipper du unna forkjølelse og slike kjedelige ting.

 

Xoxo

1 kommentar
    1. I have been browsing on-line greater than 3 hours nowadays, but I never discovered any fascinating article like yours.
      It’s lovely value enough for me. In my view, if all web owners and bloggers made excellent content material as you probably did,
      the web might be a lot more useful than ever before.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg