Who let det dog….eeeh, I mean snake out – gratis oppskrift

// Reklame //

Denne slangen er bare helt uimotståelig herlig! Du kan selv velge hvor lang den skal være, og ved å velge hva tykkelse på garn og heklenål så kan du stort sett styre det meste av størrelse og lengde på denne søte herlige skjønnheten.
Egentlig så er det en larve. Men mitt skjønne lille barnebarn, Adeline, ønsket seg en slange og bestemte at dette var en slange. Enkelt og greit!
Så da ble larven til slange, og jammen meg har denne kule slangen fått være med på mye rart i dag sammen med Adeline. Hun har båret rundt på den, og hatt den med ut til og med. Den har vært med på å sparke ball, og den har fått åle seg rundt i gresset på plenen vår.
Jeg tror at både slangen og Adeline har hatt en helt topp dag sammen – og nå ligger de søtt og sover i Frozen sengen til Adeline. Utslitte og trøtte begge to.

Siden copyrighten til bloggeren som har laget oppskriften til denne søte ” lille ” larven ( min måler over 1 meter i lengden! ), sier at man ikke har lov til å gjengi ordlyden i oppskriften – så har jeg altså ikke lov til å legge ut selve oppskriften i bloggen min. Men om dere klikker dere inn på denne linken :
garngrammatik.dk – Larven Laila, så står hele oppskriften der. 

Øyner kan du velge selv hva du vil ha, men noen idèer og tips kan du se i denne linken : Heklede øyne
Der inne i linken er der utrolig mange forskjellige størrelser og typer øyne, så det er bare å velge og vrake fra øverste hylle.

Bare husk, du har KUN lov til å hekle denne larven ( hos oss,- slangen ) til venner og folk som du vil gi den i gave til. Du har ikke lov til å selge det du lager, og du har ikke lov til å gjengi ordlyden i oppskriftene til denne bloggeren. Greit å bli minnet på, så du slipper en sinna blogger som kontakter deg om det blir oppdaget, og evnt erstatningskrav.

Er den ikke bedårende skjønn vel? Jeg digger denne slangen! 


 

6 kommentarer
    1. Hei jeg finner ikke den oppskriften du lovet meg, jeg synes den vitsen du gjorde med who let the dogs out men så sa du feil fordi du skulle jo si slanger🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣. Hvor er oppskriften😐

      1. Her er jeg enig Marit! Jeg klarer ikke å fatte hvordan oss damer ikke finner fram på slike avanserte nettsteder lenger. Den vitsen satt langt inne på humorsiden når det kommer til meg men🤣🤣… Men som sagt får du ha lykke til videre med å finne formler og oppskrifter videre!💕

      1. Hei disse reklame er jo nydelige! Dette er min bedrift som jeg eier å selger deilige varer. Ikke krenk varene er du snill folk har følelser🥲🥲🥲🥲🍆🍆🖕😊😐😐😐😐😐

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg