Ny heklebok ser dagens lys!

# Inneholder reklame

Denne dagen har jeg ventet lenge på! Da første heklebok kom ut, tok det ikke så lange tiden før jeg begynte å leve i håpet om at der skulle komme enda en heklebok fra denne superflinke personen. På sosiale medier kunne man nemlig etter kort tid se nye figurer som ble tryllet frem, men som ikke hadde noe oppskrift i hekleboken å gjøre.
Vi var flere som spurte etter oppskrift til flere av figurene hun tryllet frem, og plutselig en dag,- ny bok er klar for ” å fødes ” snart!

Boken ” Hekling til småfolk ” er det mange som kjenner til, det er hekleboken til Vibeke Fantoft Magnesen. Nå er hun nemlig klar med ny heklebok! Nye søte artige figurer har fått sett dagens lys hos henne, og oppskriftene er endelig klar for å trykkes.
Selv er jeg så hoppende jublende glad for at det endelig skjer, at Vibeke kommer ut med ny heklebok – for dette har jeg ventet på siden jeg kjøpte den frste boken hennes! Dette er nemlig figurer som passer meg helt perfekt, dette er figurer som jeg elsker å hekle, elsker utseendet på, og som er så utrolig artige og enkle å hekle.
Jeg er egentlig ikke en drevet hekler, det er strikkepinnene som har vært min lidenskap gjennom alle år. Men etter å ha heklet litt fra denne boken, er jeg fullstendig hekta på hekling også! Så ny bok blir så spennende og gøy!

Jeg er så utrolig heldig som har fått være en av dem som har testheklet noen av oppskriftene som kommer ut. Figurene er lette å hekle, slik som de i ” Hekling til småfolk “, siden Vibeke er såpass flink til å skrive selve oppskriftene på en slik måte at du får en veldig god oversikt over hver omgang du skal hekle. Og det er kort og lett forklart for hver omgang.
Jeg har hekler fra andres oppskrifter også, og der er mye forskjellig der ute når det kommer til forklaringer pr omgang. Selv liker jeg Vibeke sine aller best, og jeg tror ikke jeg er alene om nettopp dette! 
For ikke å snakke om utseendet til disse herlige figurene som trylles frem? Søte, bedårende, uskyldige og sjarmerende er noen av ordene som dekker, syntes jeg.

Nå må vi bare vente, vente i spenning på å få vite hva dato som settes for at der blir bokutgivelse! Jeg gleder meg helt sinnsykt, og kommer til å stå i bokhandlerbutikken den morgenen og vente på at de skal åpne butikken. Trippe av spenning og iver, og deretter kaste meg i bilen og kjøre hjem for å starte med heklingen av disse flotte figurene i den nye boken hennes!

Du kan følge Vibeke på Facebook  Amigurumi Scandinavia og Instagram Vibeke Magnesen design

Gleder du deg til de nye boken kommer da?

Følg meg gjerne også på Instagram : Benteslilleverden og Facebook : Benteslilleverden.blogg.no

#heklingtilsmåfolk #vibekefantoftmagnesen #vibekemagnesen #veibekemagnesenblogg #hekling #crochet #nybok #newbook #nyheklebok #newbookofcrochet #amigurumi #dropsgarn #dropsyarn #garn #yarn #bomullsgarn #cottonyarn #hekletøy #hekling #håndarbeid #bestemorhekling #heklenål #heklegarn #yarn #crochet #crocheting #lovecrocheting#lovecrochet #elskerhekling #heklingerlivet #norway #norge #babyleke #hjemmelaget #hjemmelagetbabyleke #vognpynt #handwork#homemade #hjemmelaget

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg