Når man kombinerer hekledilla med fotoglede

Vannet sildrer nedover og vasker de halvstore steinene. Sjøauren står i bekken, leker med strømmen og kreftene sine. Løvet fra trærne farger bakken i en uendelig vakker fargeskala fra knall gul og til orange, mens en liten søt grønn frosk sitter ved bekkekanten og fisker!

Jeg er så utrolig heldig å få være testhekler for Vibeke Fantoft Magnesen, som kommer ut med ny heklebok til våren! Jeg er snart ferdig med de oppskriftene jeg skulle hekle, og da er det tilbake til hverdagen igjen – for å si det sånn.. Jeg storkoser meg virkelig som testhekler! Så dette er virkelig noe som har gitt mersmak!

Men å være overtrett samtidig som man er ferdig med noen av disse nydelige og artige figurene som jeg skulle testhekle, tja,- det kan by på litt annerledes bilder av produktene enn hva jeg ellers pleier poste på Instagram og her i bloggen min.
Men det er hvertfall hevet over enhver tvil at jeg og min datter har hatt en utrolig morsom dag mens vi har tatt disse bildene da.


danser musene på bordet..


” Kan du spare meg, om jeg slutter å fortelle kattevitser? Pleaseeeee “…

Dessverre så har hele blogg.no ligget nede i hele dag.. Så det er ikke kommet ut noe blogg fra min kant før nå. Der skulle jo virkelig ha kommet en blogg i dag fra meg, en blogg om en fødsel som har vært i kveld! En fødsel om i aller høyeste grad angår oss i dette lille huset!
Blogg om hvem det er, kommer i morgen så følg med!
I tillegg så skal jeg gi dere en ny gratis oppskrift også, så her er det bare å følge med altså!

Du kan følge Vibeke på Facebook  Amigurumi Scandinavia og Instagram Vibeke Magnesen design

Følg meg gjerne også på Instagram : Benteslilleverden og Facebook : Benteslilleverden.blogg.no

#artigebilder #hekledilla #funnypic #funnypics #amigurumi #katt #cat #mus #mouse #frosk #frog 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg