Verdens dårligste hint til ny gratis hekleoppskrift

Prøve og feile,rekke opp og starte på nytt igjen. Feile litt senere igjen, rekke opp litt og fortsette der man slapp.. Det høres kanskje litt kjedelig ut å holde på slik, men du verden så morsomt og spennende det er å designe noe selv! Så i natt har jeg kun sovet 3 timer.

If you wanna translate this blog, feel free to use Google Translate( Link opens in new window )

Man forsøker å knote ned noen kråketær som man knapt nok selv forstår seg på i ettertid, og med en kladdebok som ser ut som en tornado har overtatt pennen – så skal jeg altså klare å få tryllet frem en forståelig oppskrift til både dere og til meg selv for senere anledninger.
Denne boken er helt full nå, av slike rablete og fulle sider. Så nå er det på tide å legge denne boken bort og finne seg en ny å fylle sidene til. Men det skjer ikke før jeg har renskrevet denne oppskriften til dere, som jeg jobber med nå.

Jeg skal gi dere verdens dårligste hint! Hintet er rett å slett bildet nedenfor her, det jeg har heklet er i bl.a. krokodillemønster. Ansiktet mitt over det jeg har heklet er altså med i hintet om hva dette kan være for noe.
Som jeg sa,- dette er verdens dårligste hint – og hvis en av dere klarer likevel å gjette riktig. Ja da tror jeg at jeg skal personlig legge meg ned og bøye meg i sagmuggen hos hesten min, på direktesending til dere! 

Jeg satser på å ha oppskrift og bilder av der ferdige produktet i løpet av kvelden, og hvertfall senest i morgen. Så følg med, om dere vil ha en rykende fersk egendesignet hekleoppskrift. Jeg elsker å designe ting selv og legge ut oppskriftene gratis til dere! Fordi jeg elsker de fine tilbakemeldingene jeg får fra dere, både på Facebook sider som jeg deler bloggen på, og via pm. 
Så tusen takk til alle dere som skriver tilbakemeldinger til meg, dere aner ikke hva det betyr for meg..

Følg meg gjerne også på Instagram : Benteslilleverden og Facebook : Benteslilleverden.blogg.no

#crochet #pattern #hekle #hekleoppskrift #hekling #håndarbeid #garn #yarn #oppskrift #gratisoppskrift #freepattern #lovecrochet #egetdesign #myowndesign

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg