Jeg skulle hatt en septober…

Tarmene formelig vrir seg til høyre og venstre, på kryss og tvers og opp å i minte. Mens feberen herjer i kroppen som om jeg bare er et bittelite leketæy for den.
Hodet hamrer og alle musklene i kroppen skriker mayday mayday!
Men ingen hører, enkelt å greit fordi det er ikke noen som kan gjøre noe for å hjelpe. Omgansyken er kommet og her har den tenkt å bli værende til den har hakket meg opp, tygget og svelget meg, for så å gulpe meg opp igjen å gjenta det samme en gang til. Omgansyken er en drøvtygger med andre også altså…

If you wanna translate this blog, feel free to use Google Translate( Link opens in new window )

Da min datter var liten og skulle lære seg månedene i året, så kom hun alltid til 13 mnd uansett hvordan hun forsøkte.. ” September, septober, oktober, november, desember “…. Ja du dette året skulle jeg virkelig ønsket å ha en mnd som heter septober også, en ekstra mnd til å få gjort unna alle julegavene jeg skal lage og ikke minst alle de bestillingene jeg har liggende på tova ridevotter o.l.
Først så inntraff bilulykken med påfølgende hjernerystelse, deretter denne omgangsyken. Det er ikke rart at barnehagene her hvor vi bor nå går ut med aat barna må være hjemme 48 timer etter siste oppkast, og ikke 24 timer. For denne gangen er den hard altså!
Heldige dere som slipper unna for denne gang.

Vi fikk oss jo endelig en leiebil da, en positiv og super ting som skjedde oss. Jeg og mitt barnebarn kaller bilen for Perten. Det er en bitte liten Ford Fiesta som er så liten at når jeg er og handler så når posene helt opp i taket + hele trunken er stappa. Så bilen bærer navnet sitt med rette haha.

Jeg er så enormt takknemlig for alle dere som likte bloggen min om den super enkle halsen man kan strikke! Mye mer oppskrifter kommer her på bloggen, så følg med for plutselig kommer der ut noe nytt å lage til deg selv eller noen du er veldig glad i.
Jeg legger ut litt bilder av NOE jeg har laget oppskrifter på selv, som er tova. Men jeg kommer ikke til å kunne ta mot noen bestillinger med det første dessverre. Men mulig mulig jeg legger ut litt oppskrifter for salg, jeg har ikke bestemt meg enda helt.
Enda flere produkter kan du se inne på Facebooksiden min “ Toving for hest og rytter “.

Følg meg gjerne også på Instagram : Benteslilleverden og Facebook : Benteslilleverden.blogg.no

#syk #sick #omgansyke #anothermnth #endaenmåned #tidengårforfort #håndarbeid 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg