Lek og moro med klikkertrening ( inkl film )

Premiere filmen til Rocco og meg – klikk deg inn om du vil se hvor flink han er.

If you wanna translate this blog, feel free to use Google Translate( Link opens in new window )

Nå har Rocco bodd hos oss i tre dager, og han er en mester i å snappe opp ting som jeg velger å forsterke hos han, med klikkeren. Det er så kjekt å være rundt Rocco npr han tar ting så lett. Men jeg er klar over at der kommer tilbakeslag der han fremstår som at han ikke kan noe som helst. Helt vanlig det, men fortvil ikke om du opplever dette,- når du da bare fortsetter med innlæringen, så sitter det etter kort tid. Og da sitter det for godt.

I dag har vi forsøkt å filme litt av det Rocco kan, og litt av det vi holder på med. Sitt kan han på kommando allerede, det kan du se mitt i filmen. Så er der et par ting som jeg diller litt med uten å si noe, bare lede han klart og tydelig med godbit og klikker.
At han har lært seg å bli værende på kjøkkenet og ikke gå ut i vindfanget når vi har vært ute, har vi ikke filmet. Og litt andre småting som han kan inne. Det tenker jeg kan bli til en annen film.

Håper dere liker filmen – det er Rocco og min sin første film sammen. Så det er litt som premiere dette her hehe.
SNURR FILM, dere som vil :

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg