Med hovedfokus på helse og sunnhet

Hundekjeks med ingredienser som inneholder mye antioksidanter, vitaminer ( bl.a. vit  A, C, B1, B2, B6 og K​ ), kostfiber osv.
Helse og sunnhet har stått i hovedfokus når jeg har laget denne oppskriften.

 

If you wanna translate this blog, feel free to use Google Translate( Link opens in new window )

 

Hele denne kvelden har jeg jobbet med en oppskrift som jeg har laget helt fra bunnen av. Hovedfokuset mitt har vært på helse og sunnhet for hundene, og jeg tror at denne oppskriften kom jeg ganske greit i boks med, om jeg skal si det selv.
Jeg måtte jo smake på sluttresultatet, og jammen meg smaker disse helt himmelsk godt for tobente også! Så her blir der supre kjeks som passer perfekt til både hund og dens eier.

Jeg er så stuptrett nå, så selve oppskriften må jeg nok vente med å skrive til i morgen ( eller rettere sagt senere i dag )…
Den skal renskrives, fremgangsmåten skal skrives opp og flere bilder må tas og etterbehandles før de er klar for publisering. Dette bildet tok jeg bare sånn i forbifarten med mobilen og etterbehandlet kjapt og greit.

Vi skal også en tur opp i snøen i morgen ( ehh, senere i dag mener jeg.. ), så da blir speilrefleksen med oss! Rocco skal bli med oss på turen, mens Dumle må bli hjemme siden han enda ikke er frisk fra prolapsen sin. Men han er bedre enn sist jeg skrev bloggen om han, jeg skla skrive en ny blogg og fortelle hva som er gjort for han og hvordan det går nå med han. Det er så lett å skrive at det går bra eller bedre med han, men der ligger så uendelig mye mer mellom linjene enn hva man kan tenke seg.

Nå skal jeg ta meg en hundekjeks til, før det er tannpuss og senga neste. Men følg med om dere ønsker å få med dere denne oppskriften! Og jeg lover dere,- den er virkelig verdt å få med seg altså!
Men klikk deg gjerne inn på Instagram kontoen min, link under her. Der ligger der ute små filmer fra treninger med Rocco, der dere kan se hvor flink han er – og så er han bare såvidt vippet over 3 mnd alder nå. Jeg er mektig stolt av godgutten min ja!

 

Følg meg gjerne også på Instagram : Benteslilleverden og Facebook : Benteslilleverden.blogg.no

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg