Derfor valgte jeg rottweiler ( videoblogg )

Her får dere videoblogg om hvorfor valget falt på rasen rottweiler, og ikke noen annen rase.

 

If you wanna translate this blog, feel free to use Google Translate( Link opens in new window )

 

I dag fikk jeg en ikke så kjekk beskjed ang meg selv, så av den grunn har jeg valgt å lage en videoblogg istedet for å skrive så mye.
Tankene mine er et helt annet sted enn hvor de egentlig burde være, men mer om dette kommer nok i en annen blogg tenker jeg.

Her skal jeg fortelle og dele noe med dere som noen vet og andre ikke ante noe om. Rett å slett hvorfor valget falt på rasen rottweiler, og ikke f.eks samojed som jeg har hatt i så mange år!

 

l-hSeTmszDc

 

Følg meg gjerne også på Instagram : Benteslilleverden og Facebook : Benteslilleverden.blogg.no

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg