( Videoblogg ) Når drømmen går i oppfyllelse!

” Øynene, uttrykket i ansiktet, det var absolutt ikke til å ta feil av,- han var det rette! “

 

If you wanna translate this blog, feel free to use Google Translate( Link opens in new window )

Min datter har i alle år drømt om en chihuahua, selv om hun i 7 år hadde en vidunderlig herlig tibbe. For det er ikke bare selve rasen som er viktig, men også hva man føler idet man ser bilde av valpen. Hun er veldig til å studere øynene og uttrykket til valpen, og bare ” vet ” når hun finner den rette valpen.
Da det ble Dumle for 7 år siden, var ikke rasen det viktigste siden han var en tibbe og hun ønsket seg egentlig en chihuahua. Da bare ble det tibbe, for å si det sånn.
I sist mnd mistet vi lille Dumle, siden han hadde en prolaps i ryggen. Vi var hos veterinæren opptil flere ganger i løpet av den tiden han var dårlig.. Til slutt var det ikke riktig av oss å la han ha det sånn, så vi tok den tunge avgjørelsen man som eier av et dyr, må ta…

I går tok vi turen til Bryne og hentet hjem min datters store drøm,- en chihuahua! Hun så bilde av Casper på Finn.no, og falt pladask for han! Øynene, uttrykket i ansiktet, det var absolutt ikke til å ta feil av,- han var det rette!
Etter en telefonsamtale med oppdretter, så var saken biff,- vi skulle få komme neste dag og se på Casper og evnt kjøpe han! Han er 10 uker, og dermed leveringsklar.

Vi falt alle sammen pladask for denne lille tøffe gutten som vi møtte, så vi var regelrett solgt alle sammen.
Penger byttet eier, og det samme gjorde lille tøffe Casper også! Han er helt fantastisk og lever opp til våre forventninger og forhåpninger.
Men det er godt mulig Casper bytter navn til Kevin, han adlyder begge navnene – sikkert fordi de er så like.

Snart skal jeg sette meg ned og designe et klesplagg til han, for han fryser noe helt utrolig ute. Når jeg er klar med den, skal jeg legge ut oppskriften gratis til dere alle sammen. Men nok prat, her kommer film fra i går da vi var avsted og hentet gullet hjem.
Bloggen om strikke/håndarbeids veskene mine kommer litt senere i kveld, så følg med om dere vil lese og se hvordan de fungerer!

SNURR FILM :

Følg meg gjerne også på Instagram : Benteslilleverden og Facebook : Benteslilleverden.blogg.no

Facebooksiden min til Toving for hest og rytter ( men der er mer enn kun til hester og ryttere ). Titt gjerne innom og lik siden min.

#knitting “knit “håndarbeid #hundegenser #strikkehundegenser #film #chihuahua #casper #kevin #valp #puppy #puppylove #movie #chihuahuamovie #chihuahuafilm #strikke #strikking #homemade #knitwork 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg