Jeg har funnet gull!…

Den fikser alt fra solbrenthet, psoriasis, arr, sår som ikke vil gro, brannsår, akne/kviser, strekkmerker, cellulitter, rynker, synlige blodkar osv osv.
Den hjelper mot utrolig mye mer! 


Dette er litt av hva besøkende hjemme hos oss, ser med det samme de kommer inn i stuen vår. Et lite knippe av verdens beste produkter som kan endre hele ditt liv faktisk. Utrolig men sant. Jeg snakker av erfaring.


Jeg har i flere år slitt med atopisk eksem, og fått en veldig god salve fra legen som har holdt dette i sjakk. Men jeg tror at jeg med årenes løp har blitt mer og mer resistent mot stoffene som er i salven. For eksemen min har de siste mnd ikke blitt liks bra som den har blitt tidligere.
Det er jo grusomt når du kjenner hvordan huden sprekker opp og der plutselig er store kratere der hvor du har atopisk eksem… 
Jeg har eksemen lokalisert på hendene mine, noe som til tider har hemmet meg ganske mye. 

For noen mnd siden oppdaget jeg noe som ikke er til å tro! Så om dere lesere ikke tror på at der finnes en mirakel gel der ute et sted, en gel som kan hjelpe mot så utrolig mye at det nesten tar pusten fra deg – så skjønner jeg deg. Samtidig kan jeg ikke annet enn å si til dere,- DEN FUNKER!

Gelen heter Defining Gel og hjelper mot alt fra solbrenthet, psoriasis, arr, sår som ikke vil gro, brannsår, akne/kviser, strekkmerker osv osv. Den hjelper mot utrolig mye mer! 
Jeg brant hele den ene hånden min på brennesle en dag jeg skulle plukke gress til kaninene mine. Både håndflaten og hele fingrene, jeg fikk tydeligvis grabbet godt rundt brennesle før jeg merket at jeg hadde en slik i hånden… En av mine døtre løp hjem og hentet Defining Gel som jeg smurte hånden inn med.
Tro det eller ei,- men umiddelbart så merket jeg at svien og verket avtok! Og etter to tre minutter var alt av svie, verk og vondter i hånden etter brenneslen helt borte!

I tillegg er dette en gel som :
¤ gir intens fuktighet
¤ strammer opp huden
¤ forbedrer hudstrukturen
¤ reduserer cellulitter
¤ reduserer synlige blodkar
¤ viser noen forbløffende resultater på hudplager

Har du hørt om The Ultimate Bodywrap? Defining Gel har halve effekten til bodywrap!

Her kan dere se et sammensatt bilde av noen som har brukt Defining Gel etter at de har blitt solbrent :

Den kalles også for gull på tube, og denne tuben har jeg med meg uansett hvor jeg er. Det som er kjipt, er når man må på offentlige toaletter.. Når man vasker hendene sine der, må man jo bruke den såpen de har der.. Noe som alltid medfører at jeg får ekstreme utbrudd kort tid etter, i hendene mine!
Så da er det godt å kunne smøre inn hele hendene med denne gelen, ellers så klør jeg meg nesten ihjel i hendene, huden sprekker og det blir bare blodig og grusomt.
Dere som har atopisk eksem vet nok hva jeg snakker om.

 

Følg meg gjerne også på Instagram : Benteslilleverden og Facebook : Benteslilleverden.blogg.no
Og ikke minst Dream Life By Bente – klikk deg gjerne inn og bli medlem!

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg