Dette reddet meg i vinter..

Sliter du med uren hud, arr, strekkmerker, oppblåst mage, søtsug, søvnvansker,hodepine, lavt energinivå osv osv?
Kanskje jeg kan hjelpe deg? 

 


 Jeg vet ikke om dere husker bloggen jeg skrev i fjor som heter ” Mai månedens gull “?
 Jeg er jo veldig opptatt av å finne det vi trenger til vår helse, gjennom naturen og hva naturen har å hjelpe oss med. Og jeg  er sikker på at om vi mennesker hadde hatt nok kunnskap om naturen og selveste Moder Jord  – så hadde vi hatt kur for  alt hva vi får av sykdommer! Men det skofter på kunnskap, ikke all lærdom som våre forfedre hadde, har blitt videreført til  våres generasjoner, og mye viktig informasjon er gått tapt av den grunn.
 Derfor må vi jobbe oss ut ifra hva vi vet om naturen, og heller forsøke oss litt frem også kanskje?!

 Men altså,- i fjor laget jeg bl.a. en badeolje av løvetann, som jeg har brukt hver gang jeg har dusjet gjennom hele vinteren  og våren. Takket være den, og løvetann tinkturen ( løvetannrot ) som jeg har drukket noen dråper fra hver dag. Så har jeg  kunnet oppleve en mye bedre helse denne vinteren! Smertene har ikke vært like intense, og jeg har kunnet kjenne på at  jeg er mer oppegående og har litt mer energi enn ellers.
 Så dette har jeg laget i år også, i tillegg til å tørke masse løvetann til kaninene mine.

De siste mnd har jeg også testet ut noe helt annet, nemlig noe som heter Greens og Shake fra et selskap som heter It Works.
Greens smaker himmelsk godt, og jeg skulle ønske jeg kunne drukket det mange ganger til dagen! Mens Shake kan du velge to smaker,- sjokolade ( som er min favoritt ) og vanilje.
Greens inneholder :

¤ Inneholder en blanding av magnesium (som bidrar til normal elektrolyttbalanse) og kalium, noe som bidrar til normal muskelfunksjon
¤ Kombinasjon av 50 urter og næringsstoffer
¤ 33 frukt og grønnsaker
¤ Matcha grønn te lagt til
¤ Soya-Fri. Non-GMO. Uten meieriprodukter. Veganer.
¤ Ingen kunstige farger, smaker eller søtningsmidler
¤ Søt bær smak
 
Jeg opplever at jeg får mye mer energi av å ta Greens daglig, jeg har fått mye bedre immunforsvar også. Og siden jeg har lavt stoffskifte og må gå på medisiner for dette stoffskiftet, så hoper det seg opp mye avfallstoffer i kroppen min og i tillegg har jeg null immunforsvar siden da skjoldbruskkjertelen ikke fungerer som den skal.
 

Nettbutikken min : wrapping-mom.itworkseu.com
 
 
Shake inneholder :
 
¤ Soya-Fri. Non-GMO. Uten meieriprodukter. Veganer.
¤ Ingen kunstige farger eller kunstige søtstoffer
¤ Høy på protein
¤ Protein bidrar til vekst og vedlikehold av muskelmasse
¤ Langvarig protein som tilfredsstiller
¤ 15 gram rent, plantebasert protein
¤ 5 gram karbohydrater per porsjon
 
Denne smakfulle og herlige Shaken, gir mye mer energi til treningsøktene, øker muskelmassen din og støtter din sunne og gode metabolisme.
Du føler deg mett lenge, og denne proteinrike drikken gjør at du slipper cravings på diverse usunne ting som sjokolade og annet godter. Jeg elsker denne drikken og kan drkke den opptil flere ganger til dagen faktisk!
 
Jeg har jo begynt å trene en god del, foreløpig bare hjemme da. Men jeg skal snart begynne på Shape i tillegg til det jeg gjør her hjemme. Ryggen min er jo skjev etter en alvorlig rideulykke for noen år siden, der jeg utviklet scoliose. Derfor har jeg også fått ikke mindre enn 3 prolapser og dritt i ryggen, operasjon som ikke var vellykket osv.
Jeg kjenner at trening hjelper på smertene, derfor er Rocco og jeg ofte i skog og mark på turer. Men også trening med manualer og slike ting her hjemme, er til super hjelp.
 
Nå føler jeg veldig for å kunne ha en PT igjen, som kan guide meg videre i treningene. Drømmen er å trene masse med vekter og fitness, så vi får se hva jeg kan klare å få til med denne krøkkete kroppen.
Der er fibromyalgi i tillegg å ta hensyn til, så den PT`en som jeg får hjelp av, må virkelig vite litt om sykdommer og helse. Så jeg får håpe der er en PT som tar utfordringen da.
 
 

Følg meg gjerne også på Instagram : Benteslilleverden og Facebook : Benteslilleverden.blogg.no
Og ikke minst Dream Life By Bente – klikk deg gjerne inn og bli medlem!

2 kommentarer
    1. Victoria Larsen: Tusen mange takk, ja de er helt utrolige – jeg er helt avhengig av masse mer produkter fra It Works 🙂 Skal fortelle mer i en annen blogg <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg