Når jeg kjeder meg

Hva finner DU på når du kjeder deg? Jeg har funnet ” min greie ” når jeg kjeder meg, og heldigvis har jeg evnen til å le meg ihjel på mine egne vegne.
For dette er så morsomt at jeg klarer jo bare ikke stoppe å le!

 

Jeg skal ærlig innrømme det, når jeg kjeder meg så elsker jeg å leke meg litt med Snapchat! De legger ut å utrolig mange morsomme filtre der inne, at jeg kan sitte alene og ha latterkrampe helt for meg selv.
Til tider blir vennene mine bombardert med filmer fra meg, for jeg liker best å lage filmer enn å bare ta bilder. Eller,- det kommer litt an på også da.

Ene datteren min, Caroline, elsker å joine meg med Snapchat! Vi har det så utrolig morsomt med filmer og bilder, at vi ligger regelrett på gulvet eller gresset, og gapskratter! Ingenting er morsommere enn å kunne le av seg selv, ikke sant?
Jeg har satt sammen bilder og filmer så dere skal få et lite innblikk i vår lille morsomme Snapchat verden, og om dere ønsker det så er det bare å legge meg til. Mener å huske at jeg heter Etanec på Snapchat.

 
En film som Caroline har satt sammen :

Har DU Snapchat?

Følg meg gjerne også på Instagram : Benteslilleverden og Facebook : Benteslilleverden.blogg.no
Og ikke minst Dream Life By Bente – klikk deg gjerne inn og bli medlem!

3 kommentarer
    1. Thomas Frydenberg: Tusen mange takk, ja vi storkoser oss med slike små filmbiter på Snap 😀 Du vet, en god latter forlenger livet, sies det 😀
      Ha en fin dag du også 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg