Eget gratis strikkedesign

” Jumpsuiten som jeg skal designe, tenker jeg at dere lesere skal få hvertfall en av størrelsene, gratis her på bloggen min. Men det er KUN her på bloggen jeg kommer til å legge ut gratis – versjonen av oppskriften.  “

Jeg satt her og strikket på Aurora – sommertoppen til lille M.A., da plutselig en idè poppet ned i hodet på meg!
Hva med å designe noe nytt igjen? Det er jo så lenge siden jeg har designet noe selv, så det er vel på tide med noe nytt? En ny utfordring?
Jeg har aldri før designet noe slikt som dette, så dette blir en spennende og kanon kjekk utfordring!
Jeg planlegger nemlig å strikke en jumpsuit til lille M.A. som fyller 4 år på lørdag. 

Denne supersøte sommertoppen er det som jeg strikket for et par dager siden, og brukte bare to dager på å strikke. Det er så rolig og herlig i huset for tiden, og jeg kjenner hvordan skuldrene senker seg og hjerteslagene slår roligere når jeg får strikkepinner eller rundpinner og garn mellom fingrene mine.

Jumpsuiten som jeg skal designe, tenker jeg at dere lesere skal få hvertfall en av størrelsene, gratis her på bloggen min. Men det er KUN her på bloggen jeg kommer til å legge ut gratis – versjonen av oppskriften. 
De andre størrelsene blir kjøpe – oppskrifter, så får vi se hva str som blir lagt ut gratis.
Har dere noe ønske om hva størrelse som jeg skal legge ut gratis? Legg igjen en kommentar her i bloggen, om hva ønske dere har. Så skal jeg se hva flertallet ønsker.

Jeg har ikke bestemt meg 100% riktig enda for hva mønster jeg skal ha på jumpsuiten, men vurderer sterkt å bruke det flotte bladmønsteret som er på sommertoppen på bildet her.
Garnvalget har falt på Drops Baby Merino, og lille M.A. valgte ut lime som farge på jumpsuiten sin.

 

Så da gjenstår det vel bare å sette igang å designe vil jeg tro?..
Jeg kjenner at jeg gleder meg veldig, jeg ble jo faktisk sittende oppe halve natten i natt, og bare tenkte og planla hvordan designet mitt skulle være. For denne jumpsuiten kommer jeg til å videreutvikle også, men mer om det kommer senere. Jeg kan hvertfall love dere at dette skal bli supergøy!

Men som sagt,-
Har dere noe ønske om hva størrelse som jeg skal legge ut gratis? Legg igjen en kommentar her i bloggen, om hva ønske dere har. Så skal jeg se hva flertallet ønsker.

Følg meg gjerne også på Instagram : Benteslilleverden og Facebook : Benteslilleverden.blogg.no
Og ikke minst Dream Life By Bente – klikk deg gjerne inn og bli medlem!
 

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg