Mitt eget strikkedesign tar form

”  Til å lage disse flotte buene, bruker jeg både strikkepinne og heklenål. 
Men jeg har laget et bildecollage til dere som ønsker å strikke den gratis utgaven jeg skal legge ut her på bloggen, til dere. “

De siste dagene har ikke strikketøyet fått den helt største oppmerksomheten, som dere kan se av selve bloggen og hva jeg har blogget om de siste dagene. Men det har likevel blitt litt tid til fokus på designet mitt, og mitt lille prosjekt.
En del av dere venter vel enda på filmen fra dagen da lille M.A. fikk den beste bursdagsgaven ever?! Nemlig da vi kjørte avsted og hentet hjem gaven fra meg og min datter, shettisen Felix. Den kommer, jeg jobber med den! Det er bare ikke nok timer i døgnet til at jeg klarer få alt ferdig, som jeg ønsker at skal bli ferdig..
Men den kommer, jeg vil tro den er klar for publisering i kveld eller morgen – så følg med!

Strikkeprosjektet mitt ja.
Jeg har prøvd, feilet og prøvd videre. Nå begynner den å ta litt mer form, og selv om det er mitt oppi siste dag av bursdagsfeiringen til herlige lille M.A., så har jeg litt tid til å strikke og kose meg – mens jeg også stiller meg frivillig til å hjelpe med forberedelser og kakebaking til selskapene.

Det var litt knotete å finne noe teknikk med starten av bena på jumpsuiten. Til å lage disse flotte buene, bruker jeg både strikkepinne og heklenål. 
Men jeg har laget et bildecollage til dere som ønsker å strikke den gratis utgaven jeg skal legge ut her på bloggen, til dere.

Nå er det øyeblikk klar for siste selskap for feiring av denne skjønne lille energibunten sin 4 års dag. Så det er vel på tide å stelle seg og hoppe i finstasen igjen. Der skal jeg hvertfall vite å nyte tiden med strikketøyet og kaker!

Følg meg gjerne også på Instagram : Benteslilleverden og Facebook : Benteslilleverden.blogg.no
Og ikke minst Dream Life By Bente – klikk deg gjerne inn og bli medlem!
 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg