For en herlig respons!

” … Jeg har virkelig funnet gleden og spenningen ved å strikke og designe ting selv, så dette er noe jeg virkelig ønsker å fortsette med fremover!
Og gavmild som jeg er, så kommer jeg til å fortsette å dele oppskriftene mine med dere. Så følg med her, for her på bloggen kommer der til å bli masse nye og spennende egetdesignede strikke oppskrifter fremover tenker jeg… “

Jeg er helt overveldet over hvilken fantastisk positiv og herlig respons jeg fikk på forrige blogg innlegg om jumpsuit oppskriften jeg la ut.
Jeg har fått så mye positive og oppløftende kommentarer, pm og folk som har kommet bort og snakket til meg om jumpsuiten jeg designet! Jeg blir så rørt over så mye flotte ord fra så mange folk, jeg hadde jo aldri i livet forestilt meg at den skulle bli så populær som den allerede er blitt. 
Men guri malla så enormt gøy da!

Planen er å lage oppskriften til M.A.`s jumpsuit i forskjellige str, gjerne fra 0-6 mnd og opp til 6 år. I så tilfelle så trenger jeg teststrikkere til de forskjellige størrelsene. Så om du kan tenke deg p være teststrikker for jumpsuiten, så si gjerne ifra til meg. Du kan f eks sende meg en pm på Facebook ( link i slutten av bloggen ) eller sende meg en mail : [email protected]
Eller selvfølgelig bare legge igjen en kommentar i kommentarfeltet under her.

I skrivende stund holder jeg på med et nytt design. Denne gangen er det litt tynnere garn, men det går utrolig fort og greit å strikke med dette garnet likevel!
Det er garn fra KlompeLompe tynn merinoull og pinne 3 mm.
Det er jo ganske kjedelig når de små f eks hopper på trampoline i skjørt, og skjørtet flyr opp hele tiden så trusen vises…
Derfor holder jeg nå på med å designe en pirat tights ( altså 3/4 lang tights ) med skjørt utenpå. Begge deler i ett altså.
Jeg tror dette kommer til å bli knallflott når det er ferdig, om jeg skal tørre innrømme det selv. Og selvfølgelig så skal jeg dele oppskriften gratis her på bloggen med dere lesere!

Jeg har virkelig funnet gleden og spenningen ved å strikke og designe ting selv, så dette er noe jeg virkelig ønsker å fortsette med fremover!
Og gavmild som jeg er, så kommer jeg til å fortsette å dele oppskriftene mine med dere. Så følg med her, for her på bloggen kommer der til å bli masse nye og spennende egetdesignede strikke oppskrifter fremover tenker jeg.

Og jeg kommer ikke bare til å strikke til jenter, men planen er å lage design til gutter også.

Men nok en gang,- MANGE tusen millioner takk til alle dere som har gitt meg så mye pene ord om designet mitt! Oppmuntret meg til å lage flere oppskrifter, flere plagg som jeg designer selv, og som også oppmuntrer meg til å lage oppskriftene i forskjellige str også.
Det betyr så uendelig mye å få høre positive ord fra dere lesere, det gir pågangsmot og en ny iver og lyst til å gi dere enda mer av mine tanker om design, gratis oppskrifter osv!

Følg meg gjerne også på Instagram : Benteslilleverden og Facebook : Benteslilleverden.blogg.no
Og ikke minst Dream Life By Bente – klikk deg gjerne inn og bli medlem!
 

2 kommentarer
    1. For en fin jumpsuit! Fantastisk dyktig gjort!🤗 Gleder meg til å strikke den til min nevø’s lille engel😃

    2. Hege Lysaker: Tusen mange takk for superhyggelig kommentar her på bloggen 😀 Så koselig at du vil strikke den til den lille engelen til nevøen din, jeg håper den faller i smak hos dem også 😀
      Lykke til med strikkingenog kos deg en hel haug <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg