Det gavmilde hjørnet mitt

” Jeg tror jeg må ha enten funnet det gavmilde hjørnet i huset her, eller så er det spanderbukser jeg har tatt på meg i dagtidlig. Uansett hva det er som ligger til grunn for dette, så er det jo hvertfall en flott og grei ting for dere lesere. “

Jeg tror jeg må ha enten funnet det gavmilde hjørnet i huset her, eller så er det spanderbukser jeg har tatt på meg i dagtidlig. Uansett hva det er som ligger til grunn for dette, så er det jo hvertfall en flott og grei ting for dere lesere.
For jeg tenkte å legge ut GRATIS oppskrift på capribuksen i dag, som jeg har designet selv. 

Jeg skal jo strikke skjørt på buksen, så den er ikke ferdig enda. Men man kan likevel også kun velge å ha buksen og ikke skjørtet utenpå, når man strikker denne oppskriften. Så derfor tenkte jeg at siden dere er så tålmodige og venter på oppskriften jeg har lovet dere, så kan dere i første omgang få sjansen til å få strikke capribuksen om dere ønsker.

Så følg gjerne med her på bloggen, plutselig publiserer jeg oppskriften til dere! Akkurat når vet jeg ikke, men jeg lover dere at den kommer ut i dag uansett.

Følg meg gjerne også på Instagram : Benteslilleverden og Facebook : Benteslilleverden.blogg.no
Og ikke minst Dream Life By Bente – klikk deg gjerne inn og bli medlem!
 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg