Er du klar for GRATIS strikkeoppskrift igjen?

 

Det har gått lang tid nå, altfor lang tid.. Mye er skjedd i mellomtiden, men jeg har klart å beholde gleden og kosen ved å strikke oppi alt som er skjedd. Tanter og onkler på sykehus, alvorlige sykdommer, personlig kræsj oppi alt av følelser og tanker.. U name it….
Noe kommer jeg til å dele med dere, mens noe er best å forbli i det stille..

Uansett,- er dere klar for min gratis oppskrift nummer 3?
Tenk så morsomt egentlig, å klare å lage sine helt egne mønstre – jeg som i alle år har vært fullstendig mønsterslave og turde ikke strikke en eneste maske feil, eller øke/minske med en maske fra mønster og oppskrift.
Nå diller jeg og leker meg med mine egne tanker og idèer, her i huset tegner vi opp hvordan klær skal se ut og nye klær for ” født “.  Alt garn kjøper jeg uavbrutt på det som jeg mener er verdens aller beste garnbutikk, nemlig Hos Mona i Flekkefjord!

Lille M.A. simpelthen ELSKER sin nye ” høyvannsbukse ” med skjørt! Og den er strikket i garn som ikke klør, selvfølgelig.
Selve oppskriften på denne superherlige buksen med skjørt ( jeg har navngitt plagget, som også kommer i neste blogginnlegg ), skal jeg publisere og dele med dere i løpet av kvelden! 
Så følg med!

Følg meg gjerne også på Instagram : Benteslilleverden og Facebook : Benteslilleverden.blogg.no
Og ikke minst Dream Life By Bente – klikk deg gjerne inn og bli medlem!
 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg