Lavkarbo fylt paprika

Disse er så utrolig gode, at her i huset har de blitt laget to dager på rad – og de kommer til å bli laget OFTE her hos meg!
Smaken er bare helt vanvittig god, og paprikaen setter prikken over i’en.
En slik er faktisk mer enn nok som en porsjon for min del, så de er ganske mektige vil jeg påstå.

FYLT PAPRIKA :

Fyllet :
1 kjøttdeig (vi brukt kylling kjøttdeig)
1/2 rødløk
6 skiver med bacon
Litt squash
1 tomatpuré
1/2 tomatpuré-glass med vann

Revet ost på toppen ( selv la jeg fyll og revet ost lagvis i paprikaen, siden jeg er litt i overkant glad i ost ).

Stek fyllet og fyll paprikaen.

La den stå mitt i ovn som er 175 grader i 25 min.

Så lett å fantastisk godt!
Håper denne oppskriften faller i smak.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg