Vil du lage hundekjeks?

Formene er kommet! De kuleste formene ever!

Er de ikke kule vel? Jeg digger de. Den største er på 10,5 cm, og den minste er på 4,5 cm. Poten er 7,5 cm.
Nå står første brett med hundekjeks i ovnen, og når jeg er ferdig med å lage dem alle sammen – skal jeg legge ut blogg med oppskrift til dere!
Denne oppskriften er så enkel og lett å lage, lett å jobbe med, at det er ren skjær fryd.

Så følg med, for plutselig legger jeg ut oppskrift og bilder av hundekjeksene.

 

Følg meg gjerne også på Instagram : Benteslilleverden og Facebook : Benteslilleverden.blogg.no

 

#hundekjeks #hjemmelaget #hjemmelagethundekjeks #homemade #bisquit #dogbisquit #former #kakeformer #labb#hundelabb #gnagebein #gnagebeinform 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg