Hemmeligheten bak toving

Der er mange som opp gjennom årene har spurt meg om hvordan jeg lager vottene og hvordan jeg tover de. Nå skal jeg lette litt på sløret og vise dere hvordan jeg gjør det når jeg strikker og tover votter, tøfler, sitteunderlag osv osv.

 

If you wanna translate this blog, feel free to use Google Translate( Link opens in new window )

Der er mange som opp gjennom årene har spurt meg om hvordan jeg lager vottene og hvordan jeg tover de. Nå skal jeg lette litt på sløret og vise dere hvordan jeg gjør det når jeg strikker og tover votter, tøfler, sitteunderlag osv osv.
Jeg er i full gang med å strikke et par votter nå som jeg tenkte å bruke når jeg nå skal vise dere hvordan jeg går frem. Jeg tenkte også å samtidig tove noen mindre votter, barnevotter, som dere også skal få se hvordan jeg går frem.

Det tar bittelitt tid å strikke vottene ferdig, men jeg blir selvfølgelig klar med de i dag da. Og snart så kommer filmblogg ( vlogg ) om hvordan jeg går frem for å tove og gjøre vottene ferdige. Følg med her, for plutselig er filmen ( vloggen ) klargjort til dere kjære lesere!

Sist blogg viste jeg dere hvordan jeg nålefilter, jeg er helt i startfasen selv altså, Men ville dele med dere av de små erfaringene jeg allerede har fått med nålefilting, så til dere som ikke fikk med dere den vloggen min ( som faktisk var min aller første vlogg ), så kan dere se den her : 
Kom igang med nålefilting. ( linken åpner seg i nytt vindu )

Stay toon, plutselig er jeg klar med bloggen eller vloggen som det så greit heter når det er videoblogg.

Driver og flytter på alt garnet mitt, har endelig fått tak i en slik Ikea hylle som jeg har ønsket meg i evigheter. Så nå koser jeg meg med å plassere alt garnet mitt der det skal være, sorterer og styrer. Det gir meg senkede skuldre og rolig puls av å holde på med.
 

Følg meg gjerne også på Instagram : Benteslilleverden og Facebook : Benteslilleverden.blogg.no

Facebooksiden min til Toving for hest og rytter ( men der er mer enn kun til hester og ryttere ). Titt gjerne innom og lik siden min.

 

2 kommentarer
    1. Victoria Larsen: Tusen takk, her er det full rydding og oppussing på gang i kveld 🙂 koser meg! Håper du også har en fortreffelig herlig kveld 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg