Nålefilte,- et spennende prosjekt på gang!

” Jeg lover dere,- dette blir rått altså!
Har du lyst å se hva jeg skal lage? Eller har du allerede sett hintet her inne i bloggen, og vet hva jeg skal nålefilte?
Om du har gått glipp av den aller første vloggen jeg har laget, så kan dere se filmen… “

 

If you wanna translate this blog, feel free to use Google Translate( Link opens in new window )

Dette nålefilte prosjektet har jeg ventet lenge på, og gledet meg til like lenge! Grønnfargen på bildet lyver litt, den grønne ulla er lysere og penere enn det ser ut som på bildet. Den hvite ulla er faktisk etter min avdøde herlige samojedhund, Kiwi. Jeg elsker å få ta ulla hennes med i de nålefilta tingene jeg lager. Jeg savner henne noe helt enormt, men samtidig er det terapi å få jobbe med ulla etter henne.

Husker dere de svart vottene jeg tovet i vloggen Kom igang med tovingen? De vottene skal jeg nålefilte på i dag, og jeg skal vise dere det ferdige resultatet av dem litt senere. Jeg lover dere,- dette blir rått altså!
Så har du lyst å se hva jeg skal lage? Eller har du allerede sett hintet her inne i bloggen, og vet hva jeg skal nålefilte?
Om du har gått glipp av den aller første vloggen jeg har laget, så kan dere se filmen Kom igang med nålefilting.Den filmen er blitt sett nesten 1000 ganger allerede! Jeg er så utrolig takknemlig og stolt over at den er blitt tatt så godt imot av dere lesere! Tusen mange takk alle sammen.

Så lurte jeg litt på noe,- er der noe dere kunne tenke dere å få se på film om håndarbeid for eksemel? Er der noen teknikker, strikking, toving, nålefilting osv osv som dere vil jeg skal filme og forklare? Send meg mer enn gjerne en kommentar i såfall, eller en pm på Facebooksiden eller Instagramsiden min. Linker kommer rett under her.

Følg meg gjerne også på Instagram : Benteslilleverden og Facebook : Benteslilleverden.blogg.no

Facebooksiden min til Toving for hest og rytter ( men der er mer enn kun til hester og ryttere ). Titt gjerne innom og lik siden min.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg