Topp 3 favoritt strikkevesker!

En strikkeveske burde jo holde, ikke sant? Sannheten er den, at jeg har kun kjøpt èn av dem, en annen har jeg fått i julegave og den tredje har jeg fått i en sekk med garn fra ei kusine. Men jeg elsker de alle tre!

 

# Inneholder reklamelink #
If you wanna translate this blog, feel free to use
 Google Translate( Link opens in new window )

En strikkeveske burde jo holde, ikke sant? Sannheten er den, at jeg har kun kjøpt èn av dem, en annen har jeg fått i julegave og den tredje har jeg fått i en sekk med garn fra ei kusine. Men jeg elsker de alle tre!

 

Denne herlige strikkevesken er den som jeg har kjøpt selv. Denne kan kjøpes på Hobbyhimmelen, og ved å kjøpe denne så støtter du brystkreft forskningen.
Virkelig noe å støtte, eller,- jeg syntes det da. Jeg har jo selv hatt brystkreft, så dette er noe som ligger mitt hjerte veldig nært..

Denne vesken har et stort rom inni, og den har også et slags penalhus som følger med. Jeg glemte å ta den med i fotostudioet vårt. Der kan du samle strikkepinner, heklenåler, saks osv osv. Virkelig god plass i penalhuset også.

Denne vesken rommer mange nøster, og toppen har åpninger slik at du kan ha nøstene i vesken mens du har strikketøyet ut gjennom åpningen. Så om du er på reise og vil strikke, så slipper du å ligge på kne og lete opp nøster som har trillet rundt bena til de du sitter i nærheten av på toget eller annet kollektivt.

Som du ser så har vesken også en lomme fremme, den er gull verdt!
Og stroppen kan du feste på annen måte også, slik at du kan ha vesken hengende som en bag.

Dette er en veske som jeg virkelig kan anbefale dere å investere i! Den har vært utrolig populær over lengre tid, så det er mulig den kan være noe vanskelig å få fatt i nå. Men send gjerne en mail til Hobbyhimmelen, og hør om de kan hjelpe dere med å få tak i en slik om dere ønsker. Den kommer i andre farger også.
Strikkenett har også denne vesken, ser hvertfall at den ligger ute i fargen blå – en nydelig blåfarge faktisk!

 

 

Denne vesken er definitivt den vakreste jeg har! Den kommer også i to andre variasjoner av fargekombinasjoner.
Rhine strikkevesken fra KnitPro er laget i imitert skinn, og du kan kjøpe hos Strikkenett. Denne vesken er rett å slett rålekker, og en veske som du kan bruke utenom dine strikkeprosjekter også. 
Den er solid og god, og du kjenner at dette er virkelig kvalitet!

Den inneholder to innvendige lommer med glidelås, hvorav den ene lommen er gjennomsiktig. Den andre er ikke det, og er noe større enn den gjennomsiktige lommen.
I tillegg har vesken som du kan oppbevare diverse oppi, og et strikknett til strikketøyet ditt, strikkepinner, heklelåner eller annet som kan være greit å ha plassert der. Strikkenettet har gjennomsiktig plast som bunn, virkelig gjennomført og flott. Står i stil til resten av denne supre vesken!
Til slutt så har denne vesken en liten lomme til mobiltelefonen din. Så vet du hvor den ligger til enhver tid, og du slipper å lete gjennom hele vesken før du finner den.
Da har som regel de som vil ha fatt i deg, lagt på og tror du ikke er tilgjengelig hehe.

Jeg fikk denne til Jul av min datter, og jeg bruker den hver eneste dag! Kan ikke gå noe sted uten at denne herlige vesken er med meg. Den ligger så utrolig bra på skulderen, sklir ikke nedover i det heletatt – slik som så mange andre vesker pleier å gjøre på meg.
Så i mine øyne er denne vesken et must for oss som elsker håndarbeid. I tillegg elsker jeg fargekombinasjonen på den!

Jeg må bare spore litt av her, og vise dere denne geniale idèen! Denne permen inneholder magnetstriper og små kule magneter som du kan sette i hvert hjørne av mønsteret eller diagrammet ditt. Magnetene er supersterke! Du kan faktisk legge inn et helt hefte, og magnetene holder hele heftet ditt på plass!
Magnetstripene bruker du til å vise deg selv hvor langt du er kommet i mønsteret.

Oppskriftsmappen er også av merket KnitPro, og kan kjøpes HER.

 

Denne vesken inneholder så mange lommer at du kan nesten gå deg vill. Men nydelig er den jo! Eller hva mener dere?
Merket er Hobbyglede, så dett er en veske som noen har fått gjennom hobbyklubben, Hobbyglede.

Jeg fikk den sammen med en sekk med garn fra min kusine. Om det er hun eller min tante som har fått den i posten, vet jeg ikke. Men det betyr ikke noe, jeg digger den!

Den inneholder så mange praktiske og gode lommer, at her har du vesken som har plass til alt du skulle trenge til strikking og mye annet også. 
Det eneste som kan være minuset med den, er at der ikke er noe glidelås, så strikketøy eller annet kan falle ut om du har stappet vesken godt.
Men guri malla, da skal du jammen ha med deg mye hehe.

Til og med så er hele bunnen lomme også.

 

 

 

 

 

 

 

 

Så som dere ser så har jeg ikke mangel på strikkevesker når jeg skal avsted. Men min absolutte favoritt er den brune fra KnitPro – uten tvil. Den har den beste kvaliteten, de beste ekstra småvesker o.l., og er den som ligger absolutt best på skulderen min når jeg er avsted.
I tillegg til at den er vakrest å se til, syntes jeg.

Har du noen favoritt strikkeveske? En du drømmer om kanskje? Eller har du en hjemme som du digger? Fortell gjerne, det er bare koselig.

Men mitt barnebarn ville jo også bli tatt bilder av… Sammen med vårt nye lille familiemedlem, Kevin – chihuahuaen.
Her kommer et par små smakebiter, og så kommer det nok en bildeblogg snart av de to tenker jeg.

Følg meg gjerne også på Instagram : Benteslilleverden og Facebook : Benteslilleverden.blogg.no

Facebooksiden min til Toving for hest og rytter ( men der er mer enn kun til hester og ryttere ). Titt gjerne innom og lik siden min.

#knitting #knit #knitpro #hobbyhimmelen #strikkenett #strikke #strikketøy #håndarbeid #handwork #garn #strikkeveske #tilbehør #accessorie #strikkepinner

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg