benteslilleverden

Topp 3 favoritt strikkevesker!

  • Publisert: 08.03.2017, 23:25
  • Kategori: Hndarbeid tips
  • En strikkeveske burde jo holde, ikke sant? Sannheten er den, at jeg har kun kjpt n av dem, en annen har jeg ftt i julegave og den tredje har jeg ftt i en sekk med garn fra ei kusine. Men jeg elsker de alle tre!

    # Inneholder reklamelink #
    If you wanna translate this blog, feel free to use
     Google Translate( Link opens in new window )

    En strikkeveske burde jo holde, ikke sant? Sannheten er den, at jeg har kun kjpt n av dem, en annen har jeg ftt i julegave og den tredje har jeg ftt i en sekk med garn fra ei kusine. Men jeg elsker de alle tre!

    Denne herlige strikkevesken er den som jeg har kjpt selv. Denne kan kjpes p Hobbyhimmelen, og ved kjpe denne s sttter du brystkreft forskningen.
    Virkelig noe sttte, eller,- jeg syntes det da. Jeg har jo selv hatt brystkreft, s dette er noe som ligger mitt hjerte veldig nrt..

    Denne vesken har et stort rom inni, og den har ogs et slags penalhus som flger med. Jeg glemte ta den med i fotostudioet vrt. Der kan du samle strikkepinner, heklenler, saks osv osv. Virkelig god plass i penalhuset ogs.

    Denne vesken rommer mange nster, og toppen har pninger slik at du kan ha nstene i vesken mens du har strikketyet ut gjennom pningen. S om du er p reise og vil strikke, s slipper du ligge p kne og lete opp nster som har trillet rundt bena til de du sitter i nrheten av p toget eller annet kollektivt.

    Som du ser s har vesken ogs en lomme fremme, den er gull verdt!
    Og stroppen kan du feste p annen mte ogs, slik at du kan ha vesken hengende som en bag.

    Dette er en veske som jeg virkelig kan anbefale dere investere i! Den har vrt utrolig populr over lengre tid, s det er mulig den kan vre noe vanskelig f fatt i n. Men send gjerne en mail til Hobbyhimmelen, og hr om de kan hjelpe dere med f tak i en slik om dere nsker. Den kommer i andre farger ogs.
    Strikkenett har ogs denne vesken, ser hvertfall at den ligger ute i fargen bl - en nydelig blfarge faktisk!

    Denne vesken er definitivt den vakreste jeg har! Den kommer ogs i to andre variasjoner av fargekombinasjoner.
    Rhine strikkevesken fra KnitPro er laget i imitert skinn, og du kan kjpe hos Strikkenett. Denne vesken er rett slett rlekker, og en veske som du kan bruke utenom dine strikkeprosjekter ogs. 
    Den er solid og god, og du kjenner at dette er virkelig kvalitet!

    Den inneholder to innvendige lommer med glidels, hvorav den ene lommen er gjennomsiktig. Den andre er ikke det, og er noe strre enn den gjennomsiktige lommen.
    I tillegg har vesken som du kan oppbevare diverse oppi, og et strikknett til strikketyet ditt, strikkepinner, heklelner eller annet som kan vre greit ha plassert der. Strikkenettet har gjennomsiktig plast som bunn, virkelig gjennomfrt og flott. Str i stil til resten av denne supre vesken!
    Til slutt s har denne vesken en liten lomme til mobiltelefonen din. S vet du hvor den ligger til enhver tid, og du slipper lete gjennom hele vesken fr du finner den.
    Da har som regel de som vil ha fatt i deg, lagt p og tror du ikke er tilgjengelig hehe.

    Jeg fikk denne til Jul av min datter, og jeg bruker den hver eneste dag! Kan ikke g noe sted uten at denne herlige vesken er med meg. Den ligger s utrolig bra p skulderen, sklir ikke nedover i det heletatt - slik som s mange andre vesker pleier gjre p meg.
    S i mine yne er denne vesken et must for oss som elsker hndarbeid. I tillegg elsker jeg fargekombinasjonen p den!

    Jeg m bare spore litt av her, og vise dere denne geniale iden! Denne permen inneholder magnetstriper og sm kule magneter som du kan sette i hvert hjrne av mnsteret eller diagrammet ditt. Magnetene er supersterke! Du kan faktisk legge inn et helt hefte, og magnetene holder hele heftet ditt p plass!
    Magnetstripene bruker du til vise deg selv hvor langt du er kommet i mnsteret.

    Oppskriftsmappen er ogs av merket KnitPro, og kan kjpes HER.

    Denne vesken inneholder s mange lommer at du kan nesten g deg vill. Men nydelig er den jo! Eller hva mener dere?
    Merket er Hobbyglede, s dett er en veske som noen har ftt gjennom hobbyklubben, Hobbyglede.

    Jeg fikk den sammen med en sekk med garn fra min kusine. Om det er hun eller min tante som har ftt den i posten, vet jeg ikke. Men det betyr ikke noe, jeg digger den!

    Den inneholder s mange praktiske og gode lommer, at her har du vesken som har plass til alt du skulle trenge til strikking og mye annet ogs. 
    Det eneste som kan vre minuset med den, er at der ikke er noe glidels, s strikkety eller annet kan falle ut om du har stappet vesken godt.
    Men guri malla, da skal du jammen ha med deg mye hehe.

    Til og med s er hele bunnen lomme ogs.

    S som dere ser s har jeg ikke mangel p strikkevesker nr jeg skal avsted. Men min absolutte favoritt er den brune fra KnitPro - uten tvil. Den har den beste kvaliteten, de beste ekstra smvesker o.l., og er den som ligger absolutt best p skulderen min nr jeg er avsted.
    I tillegg til at den er vakrest se til, syntes jeg.

    Har du noen favoritt strikkeveske? En du drmmer om kanskje? Eller har du en hjemme som du digger? Fortell gjerne, det er bare koselig.

    Men mitt barnebarn ville jo ogs bli tatt bilder av... Sammen med vrt nye lille familiemedlem, Kevin - chihuahuaen.
    Her kommer et par sm smakebiter, og s kommer det nok en bildeblogg snart av de to tenker jeg.

    Flg meg gjerne ogs p Instagram : Benteslilleverden og Facebook : Benteslilleverden.blogg.no

    Facebooksiden min til Toving for hest og rytter ( men der er mer enn kun til hester og ryttere ). Titt gjerne innom og lik siden min.

    #knitting #knit #knitpro #hobbyhimmelen #strikkenett #strikke #strikkety #hndarbeid #handwork #garn #strikkeveske #tilbehr #accessorie #strikkepinner

  • Publisert: 08.03.2017, 23:25
  • Kategori: Hndarbeid tips
  • 0 kommentarer
  • Ingen kommentarer