Når man tror man kan stole på fotografen

Både jeg og min datter er så heldige å ha hver vår egen fotograf, nemlig hverandre. Fotografering er noe vi begge liker utrolig godt, og som er en stor hobby som vi har felles. Men her om dagen fikk jeg erfare medaljens bakside ved å være på ” feil ” side av kamera ( ok, denne gangen var det bare mobilkamera, men uansett ).

If you wanna translate this blog, feel free to use Google Translate( Link opens in new window )

Jeg skulle bare ha noen tåpelige bilder til bloggen Verdens dårligste hint til ny gratis hekleoppskrift, da jeg altfor sent begynner å lukte lunta av at Michelle driver med noe helt annet enn å ta bilder. Men når jeg oppfatter dette, har jeg blitt fanget på film i det som jeg føler er en hel evighet!
På filmen under her, er jeg opptatt av at hun skal få med øynene på pc`en også i bildene. Slik at folk klarer se hintet med mine øyne litt bedre. 
Og selvfølgelig måtte jeg ha med det mørk orange som jeg skulle bruke til å hekle nesen til uglen med.

Det hele ble jo bare å teit at jeg syntes det fortjente en egen blogg. Bare for å vise hvor lite høytidelig jeg tar meg selv hehe.

Dere husker kanskje jeg nevnte i en blogg at vi hadde vært utsatt for en bilulykke? Etter to ukers venting på at forsikringsselskapet skulle finne ut det jeg og vedkommende som var i andre bilen, hadde sagt ( og skrevet under på begge to ),- at vedkommende var den skyldige. Så har vi endelig fått leiebil.
Det føles som at jeg har holdt pusten i to uker og endelig kan puste ut igjen nå.
Det er herlig å være selvhjulpen igjen nå. Mitt barnebarn ( som heldigvis ikke var i bilen da ulykken inntraff! ) og jeg har gitt leiebilen navnet Perten.
Det er en liten lys brun/gull Ford Fiesta, som altså heter Perten mens den er her.

Nok vas, nå skal håndarbeidet frem igjen og etterhvert kommer der en ny blogg om strikkng eller hekling – så her er det bare å følge godt med om du vil ha gratis oppskrifter osv.

Følg meg gjerne også på Instagram : Benteslilleverden og Facebook : Benteslilleverden.blogg.no

#sillyme #dummesegut #rundlurt #filma #caughtoncamera #bilulykke #caraccident 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg